YSMICQ
Fra : Peter Jespersen

Dato : 19-07-05 13:36

Hej

Jeg roder lidt med ysmICQ og har lidt problemer med at få den til at
fungere med de herlige tyske vokaler æøå - hvordan er det lykkedes jer at
få den til det ?

BTW : Nogen der ved hvorledes det skrider eller ikke skrider frem med
udviklingen af pwICQ ?

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
I'm weird, but around here it's barely noticeable.

Fra : Allan

Dato : 26-07-05 12:15

On Tue, 19 Jul 2005 10:35:49 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.ddk> wrote:

> [...]
> wrote:
> udviklingen af pwICQ ?
ledes det skrider eller ikke skrider frem med

udviklingen af pwICQ ?
ledes det skrider eller ikke skrider frem med
> wrote:
Stendd. Programmren har definitivt stoppet projektet, og agter ikke at
wrote:
frigive sourcekoden.
har definitivt stoppet projektet, og agter ikke at
wrote:

igive sourcekoden.
har definitivt stoppet projektet, og agter ikke at
wrote:
Jeti er et udem‘rket alternativ, hvis man ikke har noget imod Java.
at
wrote:
http://ehlertronic.de/jeti2.htm#Verweis2
ikke har noget imod Java.
at

wrote:
--
//ehlertronic.de/jeti2.htm#Verweis2
ikke har noget imod Java.
at
wrote:
Allan.
ertronic.de/jeti2.htm#Verweis2
ikke har noget imod Java.
at
wrote:

Allan.
ertronic.de/jeti2.htm#Verweis2
ikke har noget imod Java.
at
wrote:
It is better to close your mouth, and look like a fool,
imod Java.
at
wrote:
than to open it, and remove all doubt.look like a fool,
imod Java.
at

Fra : Per Riber

Dato : 26-07-05 20:01

Hej Allan,

Jeg tror din ProNews løber om hjørner med dig

mvh Per

26 Jul 2005 13:14:42 +0200 skrev "Allan"

From: "Allan" <allan2@warpspeed.dyndns.dk>
Newsgroups: dk.edb.os2
Subject: Re: YSMICQ
Date: 26 Jul 2005 13:14:42 +0200

<flywheel@tiscali.ddk> wrote:
> [...]
> wrote:
> udviklingen af pwICQ ?
ledes det skrider eller ikke skrider frem med

udviklingen af pwICQ ?
ledes det skrider eller ikke skrider frem med
> wrote:
Stendd. Programmren har definitivt stoppet projektet, og
agter ikke at
wrote:
frigive sourcekoden.
har definitivt stoppet projektet, og agter ikke at

igive sourcekoden.

wrote:
--
//ehlertronic.de/jeti2.htm#Verweis2
ikke har noget imod Java.
at
wrote:
Allan.
ertronic.de/jeti2.htm#Verweis2
ikke har noget imod Java.
at

Allan.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 27-07-05 18:55

Allan wrote:
> On Tue, 19 Jul 2005 10:35:49 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.ddk> wrote:

<snip>

> Stendd. Programmren har definitivt stoppet projektet, og agter ikke at
> frigive sourcekoden.
> har definitivt stoppet projektet, og agter ikke at

Takker!
Ærgeligt og kedeligt, men sådan går det...

<snip>

--

Bus error: passengers dumped