Jula kommer tidlig i år.
Fra : Sven Andersen

Dato : 19-07-05 05:21

Fra World Portal 4U to U
Jula begynner tidlig i år.
Til en Utrolig lav Pris, ditt eget Domene for bare $3.99?
Ja det er helt sant.

Ja det er riktig du får ditt eget nye domene navn, hvist du overfører ditt
gammle
Domene til oss eller fornyer ditt gammle domene. Da for du Nytt Domene Navn
For Bare 3.99 US$
Ingen begrensning i antall.
Du Bare kjøper en av våre ikke Domene produkter så får du Domene Navnet Til
Utrolige Lave 3.99 US$ *
(* Plus ICANN fee of 25 cents per domain name year. Certain TLD's only.)
Husk at vår Web Hosting starter fra bare 3.95 US$
Online i dag for bare Bare 8.19 US$
World Portal 4U Seller Lav Pris Domene Nave; Domene overførinh, Web hosting,
E-mail konto og mye, mye, mye mer.
Dollar-for-dollar, cent-for-cent du vil finne den beste Web hosting planen
rett her. Men alle våre planer er ikke bare billige - de er utrolige. Stor
forsjell!

Web Hosting fra bare $3.95/måned!

Gå til World Portal 4U her og se alle våre lavt prisede produkter.
Kopier denne linken til din Web browser.

https://www.securepaynet.net/gdshop/rhp/default.asp?isc=&se=%2B&from
%5Fapp=&prog%5Fid=svenandersen&pl%5Fid=113823

Vennlig hilsen
Sven Andersen
Manager
World Portal 4U

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-07-05 21:25

Sven Andersen wrote:
> Fra World Portal 4U to U
> Jula begynner tidlig i år.
> Til en Utrolig lav Pris, ditt eget Domene for bare $3.99?
> Ja det er helt sant.

Spammer, fis over i en markedsgruppe

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-05 21:40

Erik Ginnerskov skrev:

>Spammer, fis over i en markedsgruppe

Og tror du at de læser her og hvis de endelig gør, ikke er
ligeglade med svar.

Så for at undgå støj, så lider man i stilhed og ignorerer den
slags.

Det er heldigvis ikke særlig udbredt i dk.*-hierakiet.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : GK

Dato : 22-07-05 01:14

"Sven Andersen" <sven_andsersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
https://www.securepaynet.net/gdshop/rhp/default.asp?isc=&se=%2B&from
> %5Fapp=&amp;prog%5Fid=svenandersen&amp;pl%5Fid=113823

det kan da skabe lidt liv i gruppen ... selv om det ikke er velkommen ,,

Mvh GK