Gæstebog i Flash MX 2004 - Hvordan?
Fra : Leon 2100

Dato : 16-07-05 16:18

Hejsa,

Jeg er gået bort fra MS Frontpage og over til at lave hjemmesider i
Flash MX 2004. I den forbindelse er jeg ved at re-designe et websted,
hvor brugeren gerne vil have gæstebog. I MS Frontpage, kunne man bare
indsætte en, men...

Hvordan laver jeg en gæstebog i Flash MX 2004?

Mvh. Leon

Fra : Leon 2100

Dato : 24-07-05 12:37

Leon 2100 wrote:
> Hejsa,
>
> Hvordan laver jeg en gæstebog i Flash MX 2004?
>
> Mvh. Leon

Er der slet ingen der har nogle hints?

Mvh. Leon

Fra : Peo

Dato : 25-07-05 14:09

Det er et alt for komplekst spørgsmål.

Hvis du ved hvordan en gæstebog fungerer i/på alm. sider - altså med en
database, noget aps, php e.l. så skal der ikke meget til at genskabe det i
flash.
Flash er kun front-end'en. Du skal altså stadig have databasen og
asp/php'en. Hvis din backend er på plads, så check LoadVars og LoadXML
objekterne i Flash. Det kan håndtere alt hvad der har med at sende og loaded
data fra en ekstern kilde.

Når du har specifikke spørgsmål til selve Flash-delen, så kom igen her i
gruppen, og så hjælper vi dig det bedste vi kan.

Peo