Forsikrings spørgsmål, er det her ?
Fra : Gubs

Dato : 16-07-05 02:26

Hej i gruppen

Jeg syntes ikke rigtigt at kunne finde nogen gruppe der omhandler noget om
forsikringer, så jeg vover pelsen her og håber nogen kan svare.

Jeg ville bare høre om det kan betale sig at anmelde et tabt ur der er lidt
over 3 år gammelt som mistet. Jeg har ikke nogen kvittering på det, for da
uret gik over sin garanti periode, så røg den ud, fjollet, måske. Men sagen
er at jeg har tabt mit ur, og jeg har brugt nogle dage for at gå i egne
fodspor for at lede efter det, men det er væk. Det var et ur til godt
3500.-, så det ville være rart hvis forsikringen (Tryg) kunne spæde lidt til
til et nyt ur.

Gubs

Fra : Jens

Dato : 21-07-05 14:19