Problemer med Click og DblClick (burde væ~
Fra : MFC

Dato : 16-07-05 00:15

Hejsa

Jeg er ved at lave et program, hvor jeg bl.a. har en TextBox til at lave
HTML-kode, et Browser-vindue til at tjekke koden og en FileBox til
HTML-filerne. Når man så klikker på en fil i FileBox'n kommer der et
"preview" af HTML-koden i Browser-vinduet. Nu ville jeg så lave det sådan at
hvis jeg dobbelt-klikker på en fil i FileBox'n, bliver filen (HTML-koden)
loaded "ind i" TextBox'n. Nu har jeg så bare det problem at uanset hvor
hurtigt jeg dobbelt-klikker, så opfatter VB det kun som et enkelt-klik. Så
mit spørgsmål er, hvordan jeg kan bruge både Click og DblClick til kode,
eller rettere - hvordan jeg får VB til at opfatte et dobbelt-klik frem for
et enkelt-klik.

PS.: Jeg bruger VB 6.0

Håber der er nogle der kan hjælpe, eller eventuelt har nogle alternativer og
tak fordi du ville bruge tid på at læse mit spørgsmål.

Mvh.:
Mikael Gitt
# slotgitt #