Billed og flash...
Fra : Carlsen

Dato : 15-07-05 21:22

Hej NG...

Jeg er igang med at lære flash...meget primitivt indtil nu :)

Hvordan får man flash effekten oven på et billede...hvordan henter man
billedet og lægger flash oven på?

-LC

Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.
Enlevez FJERN de mon adresse électronique pour me répondre.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Kenneth B

Dato : 16-07-05 13:18

> Hvordan får man flash effekten oven på et billede...hvordan henter man
> billedet og lægger flash oven på?

Jeg tror du bliver nødt til at være lidt mere konkret.. Jeg forstår i hvert
fald ikke dit spørgsmål...

Du kan tage nogle kurser forskellige steder, jeg mener at læse tutorials på
nettet. Jeg har kun læst turorials og har haft stor glæde af dem...

www.flashfaq.dk, www.kirupa.com, og sikkert mange andre steder... Søg evt.
eller "flash tutorial" eller "flash guide" og søg på dansk hvis du ikke er
den skarpeste til engelsk...

Kenneth

Fra : Carlsen

Dato : 16-07-05 14:40

Kenneth B wrote:
> [...]
>
> www.flashfaq.dk, www.kirupa.com, og sikkert mange andre steder... Søg
> evt. eller "flash tutorial" eller "flash guide" og søg på dansk hvis

Jeg kigger dem lidt igennem...tak

-LC

Fra : Carlsen

Dato : 16-07-05 17:28

Kenneth B wrote:
> Jeg tror du bliver nødt til at være lidt mere konkret.. Jeg forstår i
> hvert fald ikke dit spørgsmål...

Jeg mener : hvordan laver man en flash-effekt oven på et billede, ligesom
den der er her:

http://www.hasto.dk/

Jeg kan ikke importere et billede og lægge flash oven på - synes jeg :)

-LC

Fra : Kenneth B

Dato : 17-07-05 00:02

> Jeg kan ikke importere et billede og lægge flash oven på - synes jeg :)

Du skal huske at lave et lag til billede og så et lag til den animation du
nu vil lave...

Kenneth

Fra : Carlsen

Dato : 17-07-05 07:22

Kenneth B wrote:
> Du skal huske at lave et lag til billede og så et lag til den
> animation du nu vil lave...

Jeg prøver...tak

-LC

Fra : Søren

Dato : 04-09-05 13:01

Med hvilket program laver man sådanne flotte fotogallerier ??
Jeg har Flash 5, kan man bruge det ?

Mvh Søren