Mit web galleri
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-07-05 17:06

http://o-madsen.dk/galleri/index.php?list=2

Jeg har ikke lavet så meget endnu, men det kommer nok, er godt igang med
nye billeder

Jeg er begynder med det der akryl maling, så i må gerne komme med jeres
kommentarere og gode råd hvad jeg bør lære

Ole

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 19-08-05 12:22

Ole Madsen wrote:
> Jeg er begynder med det der akryl maling, så i må gerne komme med jeres
> kommentarere og gode råd hvad jeg bør lære

Umiddelbart vil jeg sige at du i hvert fald skal ha' taget nogle bedre
billeder af dine malerier, de virker meget rystede.
Hvis ikke du har et stativ til kameraet kan det måske hjælpe at tage
billedet med udenfor hvor der er mere lys.

--
Mvh. Nezar Nielsen,
http://gorilla.dk

Fra : Ole Madsen

Dato : 19-08-05 13:38

Nezar Nielsen wrote:

> [...]
> Hvis ikke du har et stativ til kameraet kan det måske hjælpe at tage
> billedet med udenfor hvor der er mere lys.

tak skal du have, godt råd

Ole