Menu, hvor jeg kan indsætte billeder..
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-05 10:44

Hejsa Alle

Er ved at lave lidt på en side for en ven, og mangler et javascript til en
menu, der skal være vertikal, men kun med et menupunkt, som skal være et
billede, og når man så køre musen over skal den så liste punkerne op
nedenunder, og baggrunden for der der ruller ned skal jeg kunne lave med et
billede..
Det skal være et sort billede der faider ud i gennemsigtig.

Håber at i er med, grunden til at jeg ikke laver det selve rat min viden med
java er ret begrænset..

Mvh
Morten

Fra : Mads Bahrt

Dato : 14-07-05 14:14

Juel wrote:
> Håber at i er med, grunden til at jeg ikke laver det selve rat min viden med
> java er ret begrænset..

Java og JavaScript har intet med hinanden at gøre - den rigtige gruppe
er: dk.edb.internet.webdesign.clientside

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-05 08:01

sorry er postet der..