Super Slim Me
Fra : Dan

Dato : 13-07-05 20:08

Hvordan man kan tabe sig på McD:
eller
http://www.newsobserver.com/lifestyles/food_fitness/story/2572438p-9006757c.html
(original artikel)

Hvordan man kan tabe sig på Subway:
http://www.subway.com/subwayroot/menunutrition/jared/index.aspx

Sunset Boulevard, anyone?

Hilsen

Dan

Fra : Lisbeth

Dato : 14-07-05 07:10

"Dan" <noemails@thankyou.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan man kan tabe sig på McD:

Der er intet overraskende, nyt eller forbløffende ved det:

Citat fra artiklen: "Kuren startede med, at den overvægtige kvinde lærte
kalorieindholdet i samtlige produkter fra burgerkæden. Og hver dag de
seneste to måneder, har hun holdt sig til at indtage under 1400 kalorier om
dag."

Men jeg ville aldrig kunne leve på den kur hun har levet af. Jeg ville med
garanti blive kanonsulten og få ædeflip. Men fakta er, at nogle KAN tabe sig
på det, som andre ikke vil kunne klare at spise bare 1-2 dage.

Fidusen er at finde noget, der indeholder færre kalorier, end de krop har
behov for - men som alligevel mætter dig så meget, at du kan nøjes med den
mad, der giver kroppen underskud af kalorier.

For nogle handler det om at spise kalorielet mad med stor volumen (så maven
fyldes ud) og for andre handler det om at spise meget fedt og få
kulhydrater, så sulten undertrykkes.

Mvh. Lisbeth

Fra : Dan

Dato : 14-07-05 11:50

Pointen er måske, at man bør finde sin egen vej (så længe den ikke er
direkte farlig).

hilsen

Dan

Fra : peet_dk

Dato : 14-07-05 11:07

"Dan" <noemails@thankyou.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Tja, men kan også tabe sig ved at leve af pasta eller bacon. Bare man har et
kalorie underskud. Det er med at finde den metode der passer en selv (og ens
pengepung!)

Mvh. Peter - Der er på SU, og slet ikke kunne forstille sig at have råd til
den livsstil