Warp3 installation
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-07-05 17:41

Hvor store disk kan Warp3 egentlig arbejde med out of the box?

Prøver at installere det i en maskine med 6GB disk og den ser kun 94MB til
at starte med, hvis jeg laver det til en partition ser den pludselig ca.
2GB mere, og hvis jeg laver det til en partition ser den 2GB mere og sådan
kan det fortsætte i uendelig hed udover de fysiske 6GB.

Da jeg så bare bad den auto installe og selv partionere den fulde disk og
formatere HPFS døde den med fejl, som tyder på jeg lige skal hotfixe
installations disketterne.

--
Bjarke Andersen