Oversigt over installerede webapplikatione~
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-07-05 10:13

Jeg har en Tomcat server som jeg regelmæssigt deployer kode til
aftestning, og hvor der navngives med en efterfølgende dato så der kan
ligge mange versioner på serveren.

Af praktiske grunde vil jeg derfor gerne have en oversigtsside med
hvilke applikationer der er installeret således at folk til hver en
tid let kan finde den version de skal bruge.

Lige nu bruger jeg en simpel "hvilke dirs findes i webapps" metodik,
men jeg vil da gerne vide om andre har løst problemet på mere elegant
vis.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Martin Husted Hartvi~

Dato : 11-07-05 14:30

On Mon, 11 Jul 2005 11:12:30 +0200, Thorbjoern Ravn Andersen
<nospam0000@c.dk> wrote:

> [...]
>
> Lige nu bruger jeg en simpel "hvilke dirs findes i webapps" metodik,
> men jeg vil da gerne vide om andre har løst problemet på mere elegant

I Tomcat 5 kan man se applikationerne på "/manager/html" siden, har du
prøvet det?

Martin