Hvad blev der af hende?
Fra : Helle

Dato : 08-07-05 22:05

Jeg har det sidste stykke tid tænkt på hvad der egentlig er blevet af
Merethe Kasten fra Livet er fedt? hun var på et tidspunkt meget fremme i
medierne, men synes ikke man hører meget fra hende mere? nogen der ved
hvordan det går med hende og hendes vægt? der står ikke noget på hjemmesiden
om hvor meget hun har tabt (eller taget på)...
Gad vide om hun mon har opgivet kampen?

mvh Helle

Fra : Mus

Dato : 10-07-05 16:59

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjemmesiden
> om hvor meget hun har tabt (eller taget på)...

Søgte på hendes navn på Google og første link var dette
http://www.kasten.dk/

LN

Fra : Helle

Dato : 10-07-05 18:48

> Søgte på hendes navn på Google og første link var dette
> http://www.kasten.dk/
>
> LN

Ja jeg kender godt hendes side, men synes ikke der står noget om hvordan det
går hende pt.

mvh Helle

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 19-07-05 10:45

> Ja jeg kender godt hendes side, men synes ikke der står noget om hvordan
det
> går hende pt.
>
> mvh Helle

Noget siger mig at den ikke er blevet updated i noget tid under bookings
står der "stadig ledige tider efteråret 2004",
http://www.kasten.dk/kasten/default.htm

H.Hvidberg
--------
www.toyota-forum.dk