OT: X-CAD vil give en gratis licens til de~
Fra : X-CAD

Dato : 08-07-05 19:58

Jeg kan vel ligeså godt poste denne inden en anden gør det, kig engang på:
http://www.x-cad.net

X-CAD vil give en Gratis Licens hvis 100.000 registrerer sig inden den 1.
august 2005.

Der er ikke meget oplysning om systemet kun at det drejer sig om en ny 3D
parametrisk modeller, og det er et allerede etableret firma som står bag,
der er mange gæt på nettet men kun lidt konkret.

Ved godt at det er off topic og alligevel ikke.

Lige nu er der 63414 registreringer.

Fra : Bent Løkke

Dato : 13-08-05 12:15

Jamen det er jo et link til Alibres hjemmeside. Programmet er ikke særlig
kendt i Danmark. Jeg bruger det selv til daglig i mit firma til
maskinkonstruktion. Det arbejder parametrisk og har sheet metal. Efter min
mening er det et udemærket program og prisen taler helt for sig selv.

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-08-05 13:47

Bent Løkke wrote:

> [...]
> maskinkonstruktion. Det arbejder parametrisk og har sheet metal.
> Efter min mening er det et udemærket program og prisen taler helt for

Jeg tilmeldte mig først i juli, og fik ca. 1. august en mail med link
til download. Jeg har downloadet og installeret programmet - Alibre
Design Xpress 8.2 SP1 - og har netop opgraderet, men har ikke fået
kigget nærmere på programmet endnu.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Bent Løkke

Dato : 13-08-05 17:57

Er du meget interesseret, kan jeg fortælle at jeg afholder kursus i Alibre
på Struer erhvervsskole i uge 37
www.strueres.dk

Fra : Bent Løkke

Dato : 14-08-05 11:04

Skulle nogen være interesseret, kan jeg fortælle at jeg afholder kursus i
Struer i uge 37 i Alibre design. Se siden www.strueres.dk