Warp3 kontra Warp4
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-07-05 23:41

Har købt en ældre blærbar jeg tænkte at ville fyre OS/2 på.

Har Warp3 fra tidernes morgen liggende men tænkte om der er forskel fra
denne til warp4. Forskel tænkes på kompabilitet af programmerne imellem,
altså kan programmer annonceret til warp4 køre på warp3?

I så fald nej og hvis der skulle være større forbedringer at hente i warp4,
er det til at skaffe til billige penge? (gav jo kun 90,- for warp3 dengang)

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-07-05 00:07

Den 07-07-05 00.40 skrev Bjarke Andersen følgende:

> Har Warp3 fra tidernes morgen liggende men tænkte om der er forskel fra
> denne til warp4. Forskel tænkes på kompabilitet af programmerne imellem,
> altså kan programmer annonceret til warp4 køre på warp3?

Hvis jeg ikke husker helt galt, vil du få problemer med at køre
Mozilla-programmerne på Warp 3.

> I så fald nej og hvis der skulle være større forbedringer at hente i warp4,
> er det til at skaffe til billige penge? (gav jo kun 90,- for warp3 dengang)

Måske en her i gruppen har en liggende, ellers bliver det nok ikke så
nemt. Den koster +76 dollar på eBay.

Jeg ved ikke, om du ved det, men der er faktisk kommet nyere versioner
af OS/2 - de laves bare ikke af IBM. Tjek eComstation
(http://ecomstation.com) - det hjælper dog ikke just på prisen. Den
fulde version af eComStation koster 1.596 inklusiv dansk moms, en
upgrade fra Warp 4 koster 980 kroner, og det er desværre ikke muligt at
opgradere fra Warp 3
(http://berggreen.dk/produkt.asp?ISOCNTRY=DK&prod=eComStation).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-07-05 00:11

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> crashed Echelon writing

> Hvis jeg ikke husker helt galt, vil du få problemer med at køre
> Mozilla-programmerne på Warp 3.

Ok, for jeg regnede self. med at køre firefox.

> Jeg ved ikke, om du ved det, men der er faktisk kommet nyere versioner
> af OS/2 - de laves bare ikke af IBM. Tjek eComstation

Yearp har hørt om eComstation, men den er jo pebret især når det blot er
til hobbybrug.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-07-05 00:32

Den 07-07-05 01.10 skrev Bjarke Andersen følgende:
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> crashed Echelon writing

> Ok, for jeg regnede self. med at køre firefox.

Jeg var måske for hurtig. Det burde kunne lade sig gøre, hvis Warp 3
opdateres med diverse fixpacks. Jeg faldt lige over denne side:
http://tinyurl.com/dnsdv

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot