bøger om farvelære
Fra : Ole Madsen

Dato : 05-07-05 13:46

kan i anbefale mig en bog om farvelære, hvordan man blander farver osv,
den må ikke være for svær, men kort og præcis

Ole

Fra : Harry Lund

Dato : 08-07-05 09:01

Den bedste der findes : Maleriets teknik, af Peder Hald,Nyt Nordisk forlag
fra 1978.SVÆR AT FINDE,men umagen værd.
Venligst Harry Lund

Fra : Ole Madsen

Dato : 08-07-05 09:47

Harry Lund wrote:
> Den bedste der findes : Maleriets teknik, af Peder Hald,Nyt Nordisk forlag
> fra 1978.SVÆR AT FINDE,men umagen værd.
> Venligst Harry Lund

Tak for svaret

Ole

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 18-07-05 10:00

Harry Lund wrote:
> Den bedste der findes : Maleriets teknik, af Peder Hald,Nyt Nordisk
> forlag fra 1978.SVÆR AT FINDE,men umagen værd.
> Venligst Harry Lund

Fantastisk bog hvis man ikke kan falde i søvn om aftenen, 2 min med Peder
Hald, og du kan slippe enhver form for sovepille!

Mvh Thomas