Tabbed Dialog 6.0
Fra : StoneWare

Dato : 04-07-05 16:21

Jeg bruger subject i et database program. Det er første gang jeg har brugt
denne control, så jeg har et par spørgsmål ..

1. Hvordan kan jeg "styre" hvilken TAB jeg klikker på..........jeg syntes
ikke den kan skelne imellem de forskellige tabs.........

2. Er der evt. et alternativ til denne control, hvis svaret på 1 er "det kan
du ikke"

MVH Steen

Fra : Repzak

Dato : 04-07-05 18:18

> [...]
> ikke den kan skelne imellem de forskellige tabs.........
>
> 2. Er der evt. et alternativ til denne control, hvis svaret på 1 er "det

Hej

Jeg har brugt 1 der hedder microsoft tabbed dialog control 6.0 (SP5)

og den virker lige ud af landevejen, mener der fandtes 2 i min version og
den første jeg prøvede var også "dum"

Kasper

Fra : StoneWare

Dato : 05-07-05 11:30

> Jeg har brugt 1 der hedder microsoft tabbed dialog control 6.0 (SP5)

Jamen det er præcis den jeg prøver med, men den kan ikke skelne mellem tabs
!!??

> og den virker lige ud af landevejen, mener der fandtes 2 i min version og
> den første jeg prøvede var også "dum"

Hmmm, så må jeg se om der findes en anden udgave et sted som jeg kan "suge"

Fra : Repzak

Dato : 05-07-05 15:25

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> wrote in message

> Jamen det er præcis den jeg prøver med, men den kan ikke skelne mellem
> tabs !!??

> Hmmm, så må jeg se om der findes en anden udgave et sted som jeg kan
> "suge"

Den version jeg brugte kunne jeg bare i design time tegne på de forskellige
forms og klikke på de forskellige tabs og så viser den den tab...
(regner med det er det du har problemer med, det var nemlig mit problem i
den første, der kunne jeg ikke det og skulle selv show/hide frames..)
Kasper

Fra : StoneWare

Dato : 05-07-05 17:32

"Repzak" <repzak@GEDhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> (regner med det er det du har problemer med, det var nemlig mit problem i
> den første, der kunne jeg ikke det og skulle selv show/hide frames..)

Nej det er ikke det der er galt................jeg vil have programmet til
at udføre forskellige tasks alt efter hvilken tab jeg trykker
på...........IKKE i design time, men under programudveksling !! Det drejer
sig om at jeg har nogle list-boxe på de forskellige tabs, og der skal
opdateres på disse list-boxe alt efter hvilken tab jeg vil vise !

Fra : Repzak

Dato : 05-07-05 19:39

> [...]
> drejer sig om at jeg har nogle list-boxe på de forskellige tabs, og der
> skal opdateres på disse list-boxe alt efter hvilken tab jeg vil vise !

Kunne være du skulle prøve den anden TAB control, mener den er i en fælles
ocx... windows common controls.ocx

kasper

Fra : StoneWare

Dato : 05-07-05 22:05

> Kunne være du skulle prøve den anden TAB control, mener den er i en fælles
> ocx... windows common controls.ocx

Ser om det er noget..............ellers må jeg lave en
selv.............takker

Fra : O. Hansen

Dato : 06-07-05 07:02

Kan du ikke teste på egenskaben Tab?
Ove Hansen

Fra : StoneWare

Dato : 06-07-05 13:44

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke teste på egenskaben Tab?
> Ove Hansen

Hold da k... hvor mine ører de er røde lige nu...................... den har
jeg fuldstændig overset................ skal vi ikke give varmen skylden

Takker mange gange...............PS: det er også første gang jeg bruger den
control i et program.........