Salg af kørestol
Fra : Mikkel F

Dato : 29-06-05 15:36

Hey folk. Jeg har en lidt ældre manuel kørestol jeg skal af med. Hvad kan
man få for sådan noget.

Hilsen Mikkel

Fra : Mikkel F

Dato : 29-06-05 15:38

Her er et billede af en næsten magen til:
http://www.med.umich.edu/opm/newspage/images/wheelchair.jpg

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-06-05 16:05

Mikkel F skrev:

> Hey folk. Jeg har en lidt ældre manuel kørestol jeg skal af med. Hvad
> kan man få for sådan noget.

Hmmmm
Mon ikke den bare skal afleveres tilbage til hospitalet..... ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Mikkel F

Dato : 29-06-05 16:18

Aner det ikke. Den har bare samlet støv i 100 år. Men det kan da være du har
ret

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-06-05 16:23

Mikkel F skrev:

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> wrote in message

> Aner det ikke. Den har bare samlet støv i 100 år. Men det kan da være
> du har ret

Man kan jo se at du poster fra Rigshospitalets Kollegium, og da det er en
stol som bruges på Rigshopitalet, så er det jo nærliggende ik....
Underligt at det ikke lige slog dig, at de ses rundt omkring på Riget...

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her:

Fra : Mikkel F

Dato : 29-06-05 16:31

> [...]
>
> Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
> fra som du ikke kommenterer ? Læs evt. mere her:

Jo jeg prøver. Den stod til storskrald, så det var derfor jeg tænkte at der
var måske nogen der var interesseret i den inden den røg ud... Det var
såmænd bare det.

Fra : cybs

Dato : 02-07-05 03:15

"Mikkel F" <ragnarok@rhk.dk> skrev i en meddelelse

(snip)

> Jo jeg prøver. Den stod til storskrald, så det var derfor jeg tænkte
> at der var måske nogen der var interesseret i den inden den røg ud...
> Det var såmænd bare det.

Hvis ikke Riget vil have den igen - og det kan ske, hvis de er
"uddaterede" - så er der både Dansk Handicap Forbund og flere kommuner,
der har forbindelse til projekter i andre lande, der gerne modtager
gamle hjælpemidler - ofte via reparationsprojekter her eller der. Prøv:
Dansk handicapforbunds ulandssekretariat:
Ulandssekretariat: tlf: 39 29 35 55 email: uland@dhf-net.dk

Herefter ville jeg prøve Københavns kommune. (Jeg ved, Ballerup kommune
gerne modtager, men om de vil afhente i Kbh. er jeg nemlig mindre sikker
på....)

Du skal ikke regne med at tjene penge på stolen - her til lands er
nødvendige hjælpemidler noget man låner (med visse undtagelser, men den
stol er ikke en af dem!!).

Hov - se også denne artikel om indsamling af hjælpemidler- den er godt
nok vist fra sidste år:
http://www.handicapportalen.dk/newsarticles.asp?show=newsarticles&newsarticle=290

--
MVH