WeightWatchers
Fra : Crazy Camilla

Dato : 29-06-05 13:56

Hej.

Er der nogen herinde der går til møder i WeightWatchers, og kan fortælle om
hvordan det er?
Jeg har tænkt mig at begynde efter sommerferien, men jeg ved ikke rigtig om
jeg tør, jeg har desværre ikke nogen der kan gå med mig eller noget...

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 29-06-05 20:20

Crazy Camilla <findes@ikke.dk> skrev:
> [...]
>hvordan det er?
>Jeg har tænkt mig at begynde efter
>sommerferien, men jeg ved ikke rigtig om

Nu bliver glæde hos W.W !!! Du lyder som et nemt godtroende
offer --- så er der flere skillinger i udsigt.
Hvad de kan, kan du selv gøre 100% bedre og uden
omkostninger, kan du ikke det, kan de heller ikke hjælpe
dig.
Mvh.: Hans

Fra : callidus

Dato : 30-06-05 13:46

Hans, det er godt nok noget af en udmelding du kommer med der, ikke så
lidt fræk...

Jeg har tabt 28 kg. med hjælp fra WW, og jeg kunne IKKE havde gjort det
selv. Det er meget muligt, at jeg bare er dum eller ikke har rygrad (i
dine øjne), men støtten fra de andre medlemmer i WW er uvurderlig.

Endvidere får man et program, der er nemt at følge, og hvor der ikke er
en masse restriktioner som i en "almindelig" slankekur. Man kan altså
godt føre et normalt liv imens man taber sig.

Jeg mener ikke, du burde udtale dig på denne måde, da vi jo allesammen
er forskellige, og har forskellige behov også når det gælder slankekure.

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 30-06-05 18:21

callidus <callidus.news@kandu.dk> skrev:
>Hans, det er godt nok noget af en
>udmelding du kommer med der, ikke så
>lidt fræk...
Nå !!

>Jeg har tabt 28 kg. med hjælp fra
> [...]

Ynkeligt !!

>Endvidere får man et program, der
>er nemt at følge, og hvor der ikke er
>en masse restriktioner som i en
>"almindelig" slankekur. Man kan altså
>godt føre et normalt liv imens man taber sig.

Det kan ,man også uden W.W

>Jeg mener ikke, du burde udtale dig
>på denne måde, da vi jo allesammen
>er forskellige, og har forskellige
>behov også når det gælder slankekure.

Det er også derfor, jeg udtaler mig som jeg gør !!

Mvh.: Hans

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 30-06-05 19:13

slet 6G39E wrote:

> Ynkeligt !!

Anser du ovenstående som en konstruktiv kommentar, eller er du blot
endnu en troll?

> Det er også derfor, jeg udtaler mig som jeg gør !!

Respekt for forskellighed betyder ikke at man slipper for at blive
opfattet som en ubehøvlet idiot, når man sviner andre til.
--
103 kg => 80 kg med lav kulhydrat: http://ekot.dk/projekter/mindre/
Næste projekt: 82 kg => 75 kg. Opgivet ved 77½ kg.

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-06-05 22:02

Hans Mikkelsen (slet 6G39E) skrev den 30-06-2005 19:20:

> Nå !!

> Ynkeligt !!

Er det? Eller er du bare misundelig over, at du ikke har fundet nogen
der forstår dig?

> Det kan ,man også uden W.W

Ja, du kan også bygge et hus uden hjælp fra håndværkere.
Du kan også få fjernet en tand uden tandlæge.
Du kan også opsøge Skadestuen efter et færdselsuheld uden hjælp fra
Falck/Redningskorps.

Ja, man kan en masse selv uden hjælp fra nogen som helst.

> Det er også derfor, jeg udtaler mig som jeg gør !!
>
> Mvh.: Hans

v for væmmelig?

Du virker ikke videre venlig. Bare lige så du ved det.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-06-05 21:59

Hans Mikkelsen (slet P4RSP) skrev den 29-06-2005 21:19:

> [...]
> Hvad de kan, kan du selv gøre 100% bedre og uden
> omkostninger, kan du ikke det, kan de heller ikke hjælpe

For du hjælp eller er du så dum helt af dig selv?

WW, DDV, Atkins og mange andre kostomlægningskoncepter incl
undervisning/erfaringsudveksling er udemærkede "værktøjskasser" for dem
der har brug for en "værktøjskasse" til at tabe sig.

Den sædvanelig "spis mindre, motioner mere" den er helt uden konkrete
handlingsanvisninger og ideer på kort og lang sigt.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 30-06-05 17:13

> [...]
>hvordan det er?
>Jeg har tænkt mig at begynde efter
>sommerferien, men jeg ved ikke rigtig om

Tja, hvis du har råd til det er det udmærket, men spørg om deres
produkter kontra andre og meget billigere, alm. varer.

--
thomas pb

Fra : Crazy Camilla

Dato : 30-06-05 18:14

"Thomas Peter Bitsch (slet 352ND)" <tpbknorr@352NDpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11201481840.300870028163445@dtext.news.tele.dk...

> Tja, hvis du har råd til det er det udmærket, men spørg om deres
> produkter kontra andre og meget billigere, alm. varer.
>
> --
> thomas pb

Hej.

Jeg har ikke spurgt til produkter, men til hvordan møderne er.
Jeg har fulgt WW's kostprogram længe, og har aldrig købt deres produkter, da
det på ingen måde er nødvendigt. WW programmet er jo netop baseret på
spisning af helt almindelig mad ud fra din egen smag og pengepung. Men jeg
har aldrig været til deres møder. Jeg tror i øvrigt du forveksler WW med De
Danske Vægtkonsulenter...

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-06-05 19:31

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.

Hejsa

> Er der nogen herinde der går til møder i WeightWatchers, og kan fortælle
> om hvordan det er?

Jeg går ikke mere, men har gjort, og det var en utrolig støtte for mig, og
så kan Hans sige hvad han vil.
det forgår således: Man kommer og bliver vejet. Derefter er der klasse hvor
konsulenten fortælle og river gode råd. Man kan stille spørgsmål man er i
tvivl om og enter kan konsulenten svare på det, eller også er der måske
nogen af de øvrigt medlemmer der kan svare. Opbakningen i klassen er helt
utrolig, så hvis du har svært ved at klare den selv kan jeg kun sige, gør
det.

held og lykke

Bolette