Fra 3DSMAX til IGS eller STEP
Fra : Kim

Dato : 22-06-05 07:28

Jeg har lavet nogle objekter i 3DSMAX v6 som jeg skal ha ud som IGS
eller STEP format.

Hvis jeg fra Max eksportere som IGS får jeg kun en wireframe model,
uden overflader.

Hvis jeg fra Max eksportere som 3ds og importerer den i RhinoV3 og
derfra eksportere den som IGS eller STEP format bliver det igen en
wire model.

Er det noget med de 2 formater ikke understøtter polygoner ?

Er der en der har et bud. ?

Mvh. Kim

Fra : Brian Lænø

Dato : 06-07-05 15:48

"Kim" skrev
> [...]
> wire model.
>
> Er det noget med de 2 formater ikke understøtter polygoner ?

Nu har jeg ikke arbejdet med nogle af de omtalte programmer (jeg arbejder
med Inventor og Mechanical Desktop).
Men når jeg modtager en iges fil fra en kunde, så syr jeg overfladerne
sammen og konveterer den til en solid.
Har Rhino ikke en funktion til at sy overflader sammen?

--
Brian