Vil du tabe dig????? Se her!!!
Fra : Mr. Stiff.

Dato : 21-06-05 14:20

Du inviteres hermed, helt gratis, i en lille gruppe, hvor vi pr.mail,
støtter og bakker op om hinanden....

Her er plads til gråd, latter, success og failures..

Men bedst af alt, plads til dig, som netop den person, DU engang er, og
resten er så op til dig selv.

Skriv til fedtlosserne@yahoo.dk

Og se, om det er noget for dig))

Fra : MGA

Dato : 21-06-05 18:14

"Mr. Stiff." <easydr1ver@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her er plads til gråd, latter, success og failures..
>
> Men bedst af alt, plads til dig, som netop den person, DU engang er, og

Er det anderledes end din tråd fra for 6 dage siden?
Og hvordan er din mailgruppe anderledes end newsgruppen her?
Jeg savner en præsentation af dig, hvem er du og hvordan kan jeg have tillid
til dig, hvis jeg skal tabe mig?

Hvis du skal have folk til at melde sig på, må du nok give meget mere af dig
selv - tillid er noget man kan fremelske, men du er nødt til at præsentere
dig som andet end Jan eller Mr. Stiff.

Mette

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 22-06-05 14:19

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dig selv - tillid er noget man kan fremelske, men du er nødt til at
> præsentere dig som andet end Jan eller Mr. Stiff.

Tak for dine spørgsmål, og din interesse.

Jeg er selv en person, som er overvægtig, og jeg er gået igang med at tabe
mig, v h a motion og kost-ændring, jeg savner dog lidt, noget fællesskab og
personer, som er i samme båd, som jeg selv. Altså, at vi var en mail-liste,
som kunne drage positivt fordel, af hinandens dyrekøbte erfaringer, jeg skal
selv tabe mig 40 kilo.

Jeg er ikke selv ekspert på området, og du skal "ikke have tillid til mig,
hvis du skal tabe dig", for jeg er ikke en ekspert på området, og jeg lægger
heller ikke op til, at jeg vil være din vægt guide (eller nogens)...

MEN, jeg lægger op til, at skabe et fællesskab, hvor vi kan give hinanden
gode ideer, hvor det måske kunne være rart, at der lå en mail til dig fra
gruppen, når du skrev du havde tabt 2kg, eller en opmuntring og "keep it up"
hvis du måske havde taget to kilo på.....

Jeg kunne tænke mig, at gruppen havde plads til ale, uanset hvem og hvad man
er, eneste krav: man skal ville tabe sig. Og når man så har tabt sig, så
kunne man måske være en støtte og et positivt skulderklap til dem der
fortsat kæmper.

Jeg håber du blev tilfreds med mit svar.

Jan.

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-06-05 15:54

Mr. Stiff. skrev den 22-06-2005 15:19:

> [...]
> som kunne drage positivt fordel, af hinandens dyrekøbte erfaringer, jeg skal

snip: resten

Hvorfor opfinde den dybe tallerken igen?

http://www.slankerummet.dk er din ven.
Der er så forskellige //støttegrupper// afhængig af hvilken tilgang du
vælger til livsstilsændringen.
Støttegrupperne fungerer som en mailingliste. Man får dog ikke mailene
ud i sin postkasse, men logger sig ind på sin side og derigennem til

Og det er ganske gratis.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : MGA

Dato : 22-06-05 20:09

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> [...]
> Støttegrupperne fungerer som en mailingliste. Man får dog ikke mailene ud
> i sin postkasse, men logger sig ind på sin side og derigennem til

Det som Carsten sagde!

Mette

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 22-06-05 21:10

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> Det som Carsten sagde!
>
> Mette
>Ærlig talt, så kommer jeg bare med et forslag, og at du lige føler, det
>skal tordnes ned, det er ok med mig, men hvis det får dig til at føle dig
>ovenpå, så ok m. mig, jeg gider bare ikke at høre på kritikken, med mindre
>du har noget at have den i. Det kunne jo være at andre syntes det var en
>kanon ide, og det er da rart at der er flere dybe tallerkner at vælge
>imellem.

Til de få, der har skrevet, velkommen.............. Jeg svarer jer så
hurtigt som muligt.

Fra : Lisbeth

Dato : 22-06-05 22:24

"Mr. Stiff." <easydr1ver@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Til de få, der har skrevet, velkommen.............. Jeg svarer jer så
> hurtigt som muligt.

Det havde ikke taget dig ret mange sekunder at svare de pågældende direkte i
stedet for at blande denne gruppe ind i det.

Du vil gerne snakke slankekur via din egen private liste i stedet for at
lade mange flere få glæde af snakken ved eksempelvis at skrive her i stedet.
Og det er fint nok.... men så synes jeg, du skal lade være med at sende
meddelelser til "klubben" her!

Mvh. Lisbeth

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 22-06-05 23:23

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid,com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade mange flere få glæde af snakken ved eksempelvis at skrive her i
> stedet. Og det er fint nok.... men så synes jeg, du skal lade være med at

Jeg lader gerne dig få det sidste ord, men fordi du føler jeg gør noget
du har lyst til at kritisere negativt, er det ikke pr. automatik lig med, at
andre syntes det er en dårlig ide, men ok, du og jeg har forskellige
meninger, lad os respektere hinanden for det, og nej, jeg stopper ikke med
at lave indlæg her i "klubben" fordi DU vil have det...))

Fortsat god aften.

Mvh Jan.

Fra : Lisbeth

Dato : 22-06-05 23:27

"Mr. Stiff." <easydr1ver@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> og nej, jeg stopper ikke med at lave indlæg her i "klubben" fordi DU vil
> have det...))

Bare lige for at få tingene på plads, synes jeg bestemt ikke, at du skal
lade være med at skrive indlæg her i gruppen! Tvært imod er du velkommen til
at deltage.

Men beskeder, der kun henvender sig til dine "private" slanke-maile-venner,
synes jeg ikke du skal poste her.

Hvad andre mener om den ting, kan jeg ikke vide. Min erfaring er, at folk
mener forskelligt.

Hvad synes du egentlig selv? Foretrækker du først og fremmest at skrive til
og med folk her.... eller til deres private adresse?

Mvh. Lisbeth

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 22-06-05 23:42

> [...]
>
> Jeg har ikke "addyet" indlæggene til "mine" medlemmer, og nu syntes jeg
> ærlig talt vi blot skal bevæge os videre.

Mvh.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-06-05 08:20

[Mr. Stiff. | Thu, 23 Jun 2005 00:23:15 +0200]

> [...]
>meninger, lad os respektere hinanden for det, og nej, jeg stopper ikke med
>at lave indlæg her i "klubben" fordi DU vil have det...))

Det er forkert det du gør.

Mange mennesker, bl.a. Lisbeth, arbejder på at i denne nyhedsgruppe skabe et
godt rum for alle der ønsker at tabe sig eller forholde sig til deres/andres
overvægt.

Nyhedsgruppen er et fremragende medie, netop fordi den aldrig kan forplumres
af reklamer og alle har adgang på lige fod.

Det virker derfor lidt "billigt" at bruge denne nyhedsgruppe til at forsøge
at kapre nye medlemmer til din eget kommercielle/ikke kommercielle
slankegruppe.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 23-06-05 10:22

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsøge
> at kapre nye medlemmer til din eget kommercielle/ikke kommercielle

Hm, jeg har aldrig sagt at lisbeth ikke gør et godt "job" herinde.

Og jeg syntes stadigvæk, at jeg har fået en god ide, mhp. at oprette min
"egen" gruppe, OG hvor skal jeg ellers gøre opmærksom på det, end på steder,
hvor der er mennesker med adipositas.....?

Altså, for søren, det eneste jeg har gjort, er:
At oprette en yahoo-mail
invitere interesserede
ikke fra sortere nogen

jeg sælger hverken det ene eller det andet, og jeg har ingen anden
interesser i det her, end at vi er nogle mennesker der har kontakt med
hinanden, og selvom de skriver til mig, eller jeg har dette "tilbud", er jeg
da også kanon tilhænger af denne gruppe her på dk.helbred.slank, hvor en
masse mennesker har adgang.

Nu gider jeg ærlig talt ikke køre mere i det, men jeg deltager selvfølgelig
gerne i debatten vedr. andre ting, herinde.

Godt humør herfra))

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-06-05 11:49

Mr. Stiff. wrote:

> Og jeg syntes stadigvæk, at jeg har fået en god ide, mhp. at oprette min
> "egen" gruppe, OG hvor skal jeg ellers gøre opmærksom på det, end på steder,
> hvor der er mennesker med adipositas.....?

Ja det kan s`snadelig ikke være denne gruppes problem hvor du skal
reklamere for din ide. Det faktum at din målgruppe bruger et bestemt
forum giver dig ikke ret til at brugge forummet som reklameplads.

Desuden er din ide da meget fin hvis ikke lige det var fordi at det er
100% det samme som at skrive her i nyhedsgruppen.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mr. Stiff.

Dato : 23-06-05 13:49

Mr. Stiff. wrote:

Altså, nu er musen altså blevet til en elefant, og jeg ser stadig ikke
problemet, på mig vrker det som om, i har en mulighed for liiiige at brokke
jer, og ærligt, jeg kan sgu ikke være venner med alle. Skal vi lige få
tingene ned i de rette proportioner???

Stadig godt humør herfra....