Turridning omkring Brovst
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-06-05 19:10

Hej

Vi skal på sommerferie omkring Brovst, og jeg vil gerne give min mand
en oplevelse ud over det sædvanlige.

Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle gode ridecentre med guidede
ture for absolut nybegyndere i området? Han har aldrig siddet på
ryggen af en hest før, så tålmodighed og stabile heste er det
vigtigste.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 19:56

> [...]
> Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
> Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Hej Trine,

Jeg ved ikke hvor tæt på Brovst det her ligger, men måske det var noget:

http://www.staldroenbjerg.dk/

http://www.meldinfo.dk/

Han Herreds Ridecenter
Udklit Ranch, Udklitvej 122, 9690 Fjerritslev, tlf. 98 21 22 24
Skov og strandture på islandske heste