Nemt flash?
Fra : Otto Skov

Dato : 17-06-05 23:47

Hej NG.

Jeg er igang med at lave et forum for dance/Techno på dansk for folk, der
som jeg er over 30 og ikke gider føle sig som "fader" til et helt discothek!

Forumet bliver bygget i PHP, men jeg manger et flash program til at lave
intro, outtro også vider.

Jeg har erkendt at jeg ikke kan lære både "A" & "B" på én gang.
Derfor et slags "træk og slip" program.

Kan i hjælpe mig med dette?

Hvis dette er et forkert sted at poste denne "REQ", så hjælp mig gerne på
rette vej.

M.v.h.

Otto

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-07-05 21:10

[...]

>Derfor et slags "træk og slip" program.

ja, der er flash nok en anelse for tungt, men kig i stedet efter Swish
Max: www.swishzone.com

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk