Hjælp til et lille program
Fra : JakobS

Dato : 17-06-05 19:38

Hej

Jeg er igang med at lave et lille program i VB 6.0, som skal lave en clock
syn med 2 server og en ping request på en 3.

Ud fra svaret skal der enten OK for clock syn ok eller Fejl for syn fejlede.
Det samme gælder ping.

Jeg har designet selve formen og osv. men jeg kan ikke finde ud af hvad
kommandoen for clock syn og ping er og hvordan jeg behandler svaret til
enten Ok eller Fejl.

Jeg vil også gerne have programet lukker ned efter endt test, med en 10 sek
nedtælling.

Kan nogen hjælpe mig ? eller kan henvise til en site hvor jeg kan finde en
løsning.

Mvh.
JakobS

Fra : Jesper

Dato : 17-06-05 20:51

Er det bare mig, eller er det noget underligt noget han skriver.

Hvad er det du vil??

Jesper.

Fra : mhabio

Dato : 19-06-05 06:29

Prøv dette link og kig lidt på WinSock controllen.

http://www.vb-helper.com/howto_set_time_from_nist.html