lærreder i århus
Fra : Ole Madsen

Dato : 17-06-05 18:02

jeg har forsøgt at finde en lærredsfabrik i århus, men kanikke finde
den, de sælger også direkte fra hjemmeside, kan nogen af jer hjælpe?

Ole

Fra : sørensen

Dato : 17-06-05 19:06

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har forsøgt at finde en lærredsfabrik i århus, men kanikke finde den,
> de sælger også direkte fra hjemmeside, kan nogen af jer hjælpe?
>
> Ole

Kan det være http://www.vindelev-ramme.dk ? De ligger i Tørring....

vh
Steffen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Ole Madsen

Dato : 17-06-05 19:31

sørensen wrote:
> "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det være http://www.vindelev-ramme.dk ? De ligger i Tørring....
>
> vh
> Steffen
nu virker den side med lærrederne ikke, men det tror jeg næsten, tak

Ole

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 20-06-05 01:13

Ole Madsen wrote:
> jeg har forsøgt at finde en lærredsfabrik i århus, men kanikke finde
> den, de sælger også direkte fra hjemmeside, kan nogen af jer hjælpe?
>
> Ole

evt.
http://www.blindramme.dk/

/ Thomas