adresser Smiths Venner
Fra : Kingo

Dato : 16-06-05 11:33

Er der nogen der kan hjælpe med adresser på hvor Smiths Venner holder til på
Sjælland.

Fra : Søren Bo R. Henrikse~

Dato : 16-06-05 16:01

On Thu, 16 Jun 2005 12:32:50 +0200, "Kingo" <pmr@jubiimail.dk> wrote
in <42b15552$0$31807$d40e179e@nntp06.dk.telia.net>:

>Er der nogen der kan hjælpe med adresser på hvor Smiths Venner holder til på
>Sjælland.

De har tidligere har haft denne adresse:

Den Kristne Menighed
Tårnfalkevej 17
2650 Hvidovre

men jeg formoder at den stadig er gældende.

Med venlig hilsen
Søren Bo R. Henriksen

Fra : JoVe

Dato : 14-08-05 21:43

Kingo wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe med adresser på hvor Smiths Venner holder til på
> Sjælland.

Ja da - kender udmærket bevægelsen.

JoVe

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-08-05 11:44

Kingo skrev Torsdag den 16. juni 2005 12:32 i beskeden
<42b15552$0$31807$d40e179e@nntp06.dk.telia.net> i gruppen
dk.livssyn.newage:
> Er der nogen der kan hjælpe med adresser på hvor Smiths Venner holder til
> på Sjælland.

Ja, der var nyt forleden om at de holdt til ved den gamle militærforlægning
ved Stevns - ude ved fyret. Det så jeg da på TV2 øst.

Den norske hjemmeside http://www.brunstad.org/ kan sikkert hjælpe med
kontaktoplysninger.

Henrik, Dianalund
"Sermons and biscuits are improved by shortening."
"No amount of darkness can hide a spark of light."