- at jeg må søge Gud tidligt og oft
Fra : Niels Poulsen

Dato : 16-06-05 07:21

> 16. JUNI
>
> Dagens tanke
>
> Men tro gør det ikke alene. Der må også være tjeneste. Vi må give for
at beholde. Det Døde Hav har intet afløb, derfor er det stagneret og
fyldt med salt. Søen ved Galilæa er ren, klar og blå, fordi
Jordan-floden fører den med sig ud og overrisler ørkenen. At være andre
til hjælp gør livet værd at leve.

> Giver tjenesten for andre mit liv et virkeligt indhold?
>
> Dagens meditation
>
> Søg Gud tidligt på dagen, før Han bliver skubbet ud af livets
vanskeligheder, problemer eller fornøjelser. Opbyg en rolig, stærk
tillid til godheden og formålet med Universet i den tidlige, stille
stund. Søg ikke blot Gud, når Verdens modgang bliver dig for hård eller
problemerne for mange til at møde alene. Søg Gud tidligt, så du kan have
bevidstheden af Guds ånd i Verden. Mennesker søger ofte kun Gud, når
vanskelighederne bliver for store til at overvindes på anden måde, og
glemmer, at hvis de havde søgt Guds fællesskab, før de havde behov for
det, så var mange af deres vanskeligheder aldrig opstået

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 18-06-05 00:07

Han lader sig ikke skubbe. Kik på markens liljer og himlens fugle.
Hvad har du gang i?
Thomas

Fra : Niels Poulsen

Dato : 20-06-05 21:27

Thomas Strandvig skrev:
> Han lader sig ikke skubbe. Kik på markens liljer og himlens fugle.
> Hvad har du gang i?
> Thomas

Det jeg har gang i er det alkohold er åndlig sygdom den er tre delt 1
den åndlig fyksis mental det skulle menbare fortat mig da jeg slykke for
alle kontakter i alder på 13år nu er 45 årjeg har drukket temmlig stabil
i 40 år Tak for mig

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-06-05 21:42

Niels Poulsen skrev den 20-06-2005 22:27:

> [...]
> den åndlig fyksis mental det skulle menbare fortat mig da jeg slykke for
> alle kontakter i alder på 13år nu er 45 årjeg har drukket temmlig stabil

Jeg syntes det er stærkt af dig, at du har fundet AnonymeAlkoholikere
som udgangspunkt for din bearbejdning af dit alkoholforbrug.

Du ønskes alt vel i det videre forløb.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året