FLASH, PUBLISH, b-one
Fra : Brian

Dato : 15-06-05 08:56

Hej Alle,

Jeg har netop købt et domaine hos b-one
Jeg har så lavet en flash fil og publiseret den som HTML
Når jeg så uploader(ftp'er) denne fil til mit domaine virker den
ikke :(
Jeg har så prøvet med nogle andre flash filer. Her er der så
nogle der virker og nogle der ikke virker.

Jeg har en mistanke om at det er en eller anden opsætning som jeg
ved et uheld har fået pillet ved i de filer der ikke virker. Men
det er tilsyneladende ikke i "Publish Settings"

Så alle gode ideer er meget velkomne :)

mvh
Brian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 15-06-05 10:56

Brian wrote:

> Så alle gode ideer er meget velkomne :)

Lad os lige få et link til siden. Så er det noget lettere at hjælpe.

--
Benny Nissen

Fra : Brian Berg

Dato : 15-06-05 12:11

Benny Nissen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> Lad os lige få et link til siden. Så er det noget lettere at hjælpe.
> --
> Benny Nissen

jo men det er måske mig der ikke gjorde det klart nok.

Der slet ingen ting på domainet lige nu. Siden kan ikke åbnes.
jeg tror det er fordi at selve index.html er publiceret på en forkert
måde så den ikke virker på b.one's server...måske?