vejledt af Gud.
Fra : Niels Poulsen

Dato : 15-06-05 06:35

> 15. JUNI
>
> Dagens tanke
>
> AA er i besiddelse af tre ting. fællesskab, tillid og tjeneste.
Fællesskabet er vidunderligt, men det varer kun ved for en tid. Sladder,
desillusionering og kedsomhed sniger sig ind. Frygten og bekymringen
vender til tider tilbage og vi opdager, at fællesskabet ikke gør det
alene. - Så har vi brug for tillid. Når vi er ensomme og ikke har nogen
til at klappe os på ryggen, så må vi vende os til Gud efter hjælp.

> Kan jeg sige: "Din vilje ske" - og mene det?
>
> Dagens meditation
>
> Der er skønhed i et liv vejledt af Gud. Følelsen af at være ledt af
Gud er vidunderlig. Forsøg at forstå Guds godhed og gavmildhed mere og
mere. Gud lægger til rette for dig. Hans veje er vidunderlige, de ligger
udenfor din fatteevne. Men Guds vejledning vil overtage din bevidsthed
mere og mere og bringe dig endnu større glæde og fred. Dit liv er
tilrettelagt og velsignet af Gud. Du kan betragte det materielle som
tab, hvis det hindrer dig vejen til at vinde bevidstheden af Guds
vejledning.

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 18-06-05 00:00

Hallilaløhaula

Fra : FINN HANSEN

Dato : 10-08-05 16:00

>Fællesskabet er vidunderligt, men
> [...]

Hvis du tror at gud vil vejlede dig hvorfor gjore han det ikke før
du fik et problem.

Du trode måske ikke på ham den gang men så kan jeg fortælle dig
der er mange der drikker der tror på gud. jeg drikker ikke og tror
ikke på gud.