BØH! (-:
Fra : Dirty_Kent

Dato : 14-06-05 08:45

Hejsa folkens.
Ja jeg har jo været med før sååå.......
Men har ikke været aktiv i laaang tid, men NU ville jeg lige kigge med & se
om der skete lidt herinde !

Jeg har sendt ansøgning om bil - så inden jul, burde jeg køre i en ny
model...
MEN hvilken ? Ja jeg har en ford focus lige nu, den har kørt 235000 på de 5
år & 7 måneder, så den er tilkørt, jeg bor jo på Bornholm, så det ER nogle
runder hihi (-:

Jeg er krykke bruger, men har også en kørestol til når der skal "gåes"
længere ture...
Tænker på en sedan model, en station car ELLER evt en kassebil, så der er
plads til stolen i bagagerummet, for det kniber noget i den jeg har nu...
MEN hvilket bilmærke ... ? Tjah, det har jeg slet ikke fundet ud af endnu...

Nogen gode forslag...?

Nå men ville bare lige gi lyd fra mig & sige HEJ til alle her i gruppen...

PS. Er Cybs aktiv endnu ?
--
www.dirty-boots.dk
Kent(-: