Blod på jeans?
Fra : Rasmus S.

Dato : 13-06-05 22:47

Hej,

Har fået blod på mine nye Diesel jeans, hulk hulk. Det er mit eget og jeg
har ikke været i slåskamp .

Hvordan får jeg det af uden at bukserne tager skade, blegning osv.?!?!

Mvh

Rasmus

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-06-05 07:32

"Rasmus S." <rasmusstubertFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> har ikke været i slåskamp .
>
> Hvordan får jeg det af uden at bukserne tager skade, blegning osv.?!?!

Hej Rasmus.

Læg bukserne i blød i iskoldt saltvand i et døgns tid, og vask derpå
almindeligt.
Det plejer at virke okay her.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Rasmus S.

Dato : 14-06-05 15:41

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> Hej Rasmus.
>
> Læg bukserne i blød i iskoldt saltvand i et døgns tid, og vask derpå
> almindeligt.
> Det plejer at virke okay her.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Tak for svaret! Hvor koldt er iskoldt, er det ok med direkte fra hanen af?

Mvh

Rasmus

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-06-05 19:54

> Tak for svaret! Hvor koldt er iskoldt, er det ok med direkte fra hanen af?
>
> Mvh
>
> Rasmus

Det burde være fint.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ham Selv

Dato : 18-06-05 09:39

"Rasmus S." <rasmusstubertFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har ikke været i slåskamp .
>
> Hvordan får jeg det af uden at bukserne tager skade, blegning osv.?!?!

Men en anden gang så fat en danskvand lige meget om det er med citrus
og "vask" pletten i den og tør efter med køkkenrulle ... OBS OBS Virker
kun hvis blodet endnu ikke er indtørret .. asso ret hurtig efter det er
kommet på

OZ3BTO

Fra : go

Dato : 31-07-05 12:37

Blod fjernes bedst med sit eget spyt....

Fra : Munk Olsen

Dato : 31-07-05 15:30

go wrote:
> Blod fjernes bedst med sit eget spyt....

Hvad mener du med det? Mit blod har ikke spyt.
Læs lige retningslinierne for citatteknik på usenet:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html. Det gør det nemmere at
læse dine indlæg.

Munk Olsen

"Lærere åbner døren. Man går selv ind. " -- Kinesisk ordsprog