Minimumskrav til PC ved AutoCad 2005
Fra : Børge Hansen

Dato : 13-06-05 21:50

Hej Gruppe.

Vil høre om en venlig sjæl kan hjælpe, med hvad en pc skal kunne for at
afvikle AutoCAD 2005, så jeg ikke får købt noget der er for småt....?

1000 tak

Mvh. Børge

Fra : peet_dk

Dato : 14-06-05 10:57

http://www.google.dk/search?hl=da&q=AutoCad+2005+system+requirements&spell=1

Fra : cykellapper

Dato : 15-06-05 18:33

Børge Hansen wrote:
> Vil høre om en venlig sjæl kan hjælpe, med hvad en pc skal kunne for
> at afvikle AutoCAD 2005, så jeg ikke får købt noget der er for
> småt....?

Hvad skal du lave?

Hvis du kun skal tegne 2D, kræves der ikke så meget af PC'en. Jeg har tegnet en
masse 2D på en 1200MHz maskine med 512 MB RAM, og det kan gå an.

Jeg mangler CPU-kraft, når jeg laver store renders af 3D-billeder. Jeg har en
AMD Athlon XP2500+ - Intels highend CPU'er skulle være bedre end AMD's, når det
gælder sådanne rå beregninger.

Jeg vil anbefale min. 1GB RAM, samt en forholdsvis hurtig harddisk.

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)