Import XML
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 11-06-05 19:51

Hej

Jeg er ret ny i Flash men prøver at lave en import af nogle XML
værdier.

Jeg har følgende script

//load in XML
kungFuContent = new XML();
kungFuContent.ignoreWhite = true;
kungFuContent.load("kungfu.xml");
kungFuContent.onLoad = function(success)
{
if(success)
{
myText.text = kungFuContent;
}
}

Jeg få bare aldrig fyret funktionen "onload" af - det vil sige teksten
ryger ikke over i mit tekst felt.

Hvad gør jeg galt.

Evt. nogle demofiler - jeg har prøvet forskellige ting på nettet - med
samme resultat hver gang, min function kører aldrig.

Jeg må gøre noget generelt forkert ?

Fra : Peo

Dato : 13-06-05 08:52

Måske skulle du vente med at fyre load kommandoen af til efter du har
defineret onload.

[...]

Og har du tjekket at XML-filen er som den skal være? Tjek...

kungFuContent.status

....efter den er loaded. Den returnerer en kode der beskriver status for
parsingen af xml-koden.
0 = alt ok, xml parset uden problemer.
-2 = A CDATA section was not properly terminated.
-3... -10.

Se listen i hjælpefilerne: http://kortlink.dk/udn

mvh.
Peo

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 16-06-05 20:12

On Mon, 13 Jun 2005 09:51:50 +0200, "Peo"
<michael*UNDERWEAR*@swush.com> wrote:

> [...]
>parsingen af xml-koden.
>0 = alt ok, xml parset uden problemer.
>-2 = A CDATA section was not properly terminated.

Kanon - det var formatet den var gal med - takker ;)

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 01-07-05 22:18

[...]

> [...]
>kungFuContent.ignoreWhite = true;
>kungFuContent.load("kungfu.xml");
>kungFuContent.onLoad = function(success)
prøv at smide funktionen før din .load

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk