CSS i Flash: skriftstørrelse alt for stor ~
Fra : Kim Hansen

Dato : 11-06-05 16:15

Hejsa.....

Jeg er i gang med at udvikle en flash site. Jeg har rimelig
erfaring med udvikling af webites, da jeg næsten er færdig som
multimedie designer. Dog er jeg stødt på en underligt problem.
Jeg har oprettet en tekstfeldt, som jeg dynamisk kalder en teskt
ind i, ved hjælp at et LoadVars objekt. Tekstfilen er stylet med
en ekstern css-fil, og det hele fungere egentlig fint. MEN MEN
MEN, teksten som bliver vist i tekstfeldtet er alt FOR stor, og
svarer slet ikke til den størrelse som er angivet i css-filen! Og
det er skrevet og stavet rigtigt i css-filen og i tekstfilen!?
Nogen som har et forslag til hvad der kan være galt!??

Mvh, og tak

Kim Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 11-06-05 16:42

Kim Hansen wrote:
> [...]
> det er skrevet og stavet rigtigt i css-filen og i tekstfilen!?
> Nogen som har et forslag til hvad der kan være galt!??

Det er vel ikke bare fordi din .swf fil bliver vist i overstørrelse ?
Altså skaleret op for at tilpasse sig browservinduet f.eks.

--
Benny Nissen