Topo Target
Fra : Steen Johansen

Dato : 10-06-05 19:07

Bestilte for 35000 kr Mandag kl. 10,10 i den Danske Bank
Og jeg kan konstaterer at jeg ikke har fået en eneste
Er der andre som har oplevet det samme?
MvH Steen

Fra : Peter H

Dato : 14-06-05 07:48

> Bestilte for 35000 kr Mandag kl. 10,10 i den Danske Bank
> Og jeg kan konstaterer at jeg ikke har fået en eneste
> Er der andre som har oplevet det samme?
> MvH Steen
I gamle dage når der var nyemissioner bestilte man varen i mange banker og
jeg kender nogle da IT var HOT for 5 år siden, der bestilte Amerikanske IPOs
i flere banker og så fik man mange nye aktier.

Iøvrigt kan du stadig købe TOPO, da den kun koster et par kroner mere end
emissionskurs.

PH

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-06-05 14:08

"Peter H" <dsl171956@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> IPOs i flere banker og så fik man mange nye aktier.
>
> Iøvrigt kan du stadig købe TOPO, da den kun koster et par kroner mere end

Brev fra Den Danske Bank i dag, hvor de kunne medele mig at jeg havde fået
210stk til kurs 22,50 = 4.752 kr
Jeg føler at jeg er blevet "taget ved røven" der er ikke meget ide i 210stk
jeg kan ikke engang sælge den igen, uden at tabe penge
og det værste ved det hele er at jeg heller ikke kan fodre høns med dem.
Den Danske Bank de har fået dem de ønsker og de købte først da de så hvor
stort et hit TOBO var
og de sælger lystigt og alle er glade undtagen alle vi der er taget ved
halen.
Mvh Steen

Fra : Peter H

Dato : 14-06-05 14:19

Det er derfor det er fornuftigt at handle gennem flere banker, så man får
flere IPOs.
Den danske banks interesser og andres er jo først og fremmest at hjælpe sig
selv og derfor er det ikke så mærkeligt at de varetager egne interesser
først med selv at fylde op i deres eget depot

Men da du oprindeligt spurgte om det var en god ide, er det vel stadig en
god ide. Hvad forhindrer dig i at købe flere til kurs 24-25 hvor kursen er
nu?

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 20-06-05 17:15

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stort et hit TOBO var
> og de sælger lystigt og alle er glade undtagen alle vi der er taget ved

Nu er det jo ikke Danske Bank som har bestemt, at du kun skal have 210 stk.
Det er derimod det "gudsbenåede" hit, TopoTarget, som selv bygger sin
aktiebog (book building). TopoTarget har valgt at forfordele store
aktionærer, og s..... dermed på de små aktionærer. Det er i øvrigt helt
normalt.