2 elevuddannelser
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 18:26

Hej.

Sidste år færdiggjorde jeg en elevuddannelse som revisorelev. Jeg var i
tvivl om, hvad jeg ville, og da jeg havde færdiggjort min elevtid, valgte
jeg at søge ind på et lærerseminarium, da jeg i min fritid er meget
engageret i en fodboldklubs ungdomsafdeling. Jeg ville hellere blive
afklaret med min fremtid nu (23 årig) end som fx 35-årig og derfor valgte
jeg at skifte retning nu.

Jeg fandt dog ud af, at "kontoret" mere var mig end lærerseminariet. Jeg vil
dog ikke fortsætte som revisorassistent, men hellere som almindelig
kontorassistent eller regnskabs/bogføringsassisstent osv. Det er bare svært
at få job, da jeg mangler erfaring.

Er der nogen hindring i, at jeg søger elevpladser, selvom jeg allerede har
papir på en uddannelse som kontorelev, hvis jeg søger indenfor en anden
retning indenfor kontor?