A38 i pulverform?
Fra : taina

Dato : 07-06-05 11:47

Hejsa

Min dyrlæge anbefaler A38 til hesten. Men hverken hesten eller jeg synes, at
det er specielt sjovt at få det skrammel proppet i kæften på hende. Findes
der noget i pulverform, der har samme virkning?

mvh. tina

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-06-05 12:02

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> wrote in message
> [...]
> det er specielt sjovt at få det skrammel proppet i kæften på hende. Findes
> der noget i pulverform, der har samme virkning?

Kan du ikke bare blande det i foderet ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : taina

Dato : 07-06-05 14:15

> Kan du ikke bare blande det i foderet ?

Nej. Det er forsøgt - for meget A38 til for lidt foder - hun går udenom.

mvh. tina

Fra : Anet

Dato : 07-06-05 22:20

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Det er forsøgt - for meget A38 til for lidt foder - hun går udenom.
>
> mvh. tina

(klip)

Er det mælkesyrerbakterierne du skal bruge fra den A38?

--
Hilsen
Annette

Fra : taina

Dato : 07-06-05 22:36

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det mælkesyrerbakterierne du skal bruge fra den A38?

Godt spørgsmål! Det må det vel være, det er til at stabilisere maven.

mvh. tina

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 08-06-05 08:17

taina wrote:
> [...]
> det er specielt sjovt at få det skrammel proppet i kæften på hende. Findes
> der noget i pulverform, der har samme virkning?

Vi bruger somme tider noget pasta, som eftersigende er det samme bare
meget mere koncentreret. Jeg husker det som tildeling af deciliter-mængder.

Jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder.

-dennis