Mærkelig reklame
Fra : Pastoren

Dato : 05-06-05 18:27

hej

Så dette i jægeren " www.gratisjagt.info "

er jeg den eneste der synes den er lidt for langt ude ?

Fra : Tom Knudsen

Dato : 05-06-05 20:03

"Pastoren" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Så dette i jægeren " www.gratisjagt.info "
>
> er jeg den eneste der synes den er lidt for langt ude ?

Hmm.. Jeg kan sådan set ikke se at der er noget galt i det - men man køber
jo reelt et køkken + en jagt, så kan man kalde det rabat osv., men alt i alt
betaler man for "noget" og får "noget andet" igen. Hvorom alting er så
virker reklamen jo, siden du bringer et link her.. Om det juridiske er i
orden ved jeg ikke, men det har de vel undersøgt.

Held og lykke med dit nye køkken og agerhønsene i september ;)

Med venlig hilsen
Tom Knudsen

Fra : Kito

Dato : 06-06-05 06:10

"Pastoren" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Så dette i jægeren " www.gratisjagt.info "
>
> er jeg den eneste der synes den er lidt for langt ude ?
>
>Jo jeg syntes også den er langt ude, jeg går netop og kikker på nyt køkken
>og hvis jeg bliver nr. 6 skal jeg være med til at betale for jagtturen til
>de 5 første.
Det køkken jeg køber, bliver det køkken huset frue vil have og ikke et
køkken jeg vælger, bare for at komme på jagt.

Poul

Fra : Betina & Claus Niels~

Dato : 16-06-05 08:47

Jeg kan ikke se hvad pokker et salg af et køkken , skal lokkes med
invitation på jagt ,,,smagsløs,,,,,
det er heller ikke muligt mere at åbne jagtbladet uden at .....LÅN 30.000 på
dit glatte ansigt....du har kun betalt 274.000kr tilbage når du er færdig om
40år.
Claus

Fra : Kell Petersen

Dato : 31-08-05 13:07

Ja ,, og så kræver det at man har et Jagttegn
Så køber nr: 1-32-161-192-286.

Kommer måske med på Jagt , hvis de er hurtige ,, og ellers er det bare
ærgeligt

Det kan let tage nogle uger at tage Jagttegn
Men det er vel snart et krav for at jage et nyt køkken, at man har Jagttegn
....hehe