Vil du være sommerslank???
Fra : Preben Pedersen

Dato : 03-06-05 10:01

Få din flotte figur tilbage.. Gå ind på www.kalmarcreative.dk og se
hvordan...

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-06-05 10:54

Preben Pedersen wrote:
> Få din flotte figur tilbage.. Gå ind på www.kalmarcreative.dk og se
> hvordan...

Det er da til at dø af grin af, at en, der har en signatur, der reklamerer
for Spam-bekæmpelse, selv spammer lystigt løs!

Fra : Katja Strofen

Dato : 03-06-05 16:25

> Det er da til at dø af grin af, at en, der har en signatur, der reklamerer
> for Spam-bekæmpelse, selv spammer lystigt løs!

Ganske paradoksalt.
Må dog erkende, at det er rart at se en hjemmeside, som dog afslører der er
tale om "fup-produktet" Herbalife.

Hvis nogle føler sig fristet af produktet, husk så at spørge efter
dokumentation m.m. *fniser*

Katja

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 10-06-05 13:30

Preben Pedersen <preben.sanne@webspeed.dk> skrev:
>Få din flotte figur tilbage.. Gå ind på
www.kalmarcreative.dk og se
>hvordan...

Av min arm !!! Det var dygtigt gjort. Der er nogen der på
en smart måde vil tjene nogle penge. Håber, at i ikke har
investeret for megt, det er jo ikke alle der er dumme nok
til at "hoppe på vognen"
Mvh.: Hans