Inventor testopgave til de hjælpsomme
Fra : Leif

Dato : 03-06-05 08:30

Hejsa

Er der nogen der har mod på en mindre opgave: På dk.binaer har jeg lagt
følgende to filer:

Indlæggene hedder Inventor test. Filerne Opgave 2 og Opgave 2_test

Jeg vil gerne have undersøgt filerne med henblik på hvilken der er den bedst
udførte relateret til Inventor-funktioner
(så vi / I kommer frem til den fil der er bedst lavet: Bedst udnyttelse af
Inventor, bedst opbygget med henblik på evt. ændring osv.)

Emnet er fra dette års NM i Inventor. Det ene er godkendt til semifinalen,
den anden ikke. Hvilken fortæller jeg senere......

På forhånd tak, Leif

Fra : MuLLe

Dato : 03-06-05 14:48

"Leif" wrote
> Indlæggene hedder Inventor test. Filerne Opgave 2 og Opgave 2_test

Kan du ikke sende "Opgave 2" igen, den er ikke hel.
I hvert fald ikke på min.

> [...]
> (så vi / I kommer frem til den fil der er bedst lavet: Bedst udnyttelse af
> Inventor, bedst opbygget med henblik på evt. ændring osv.)

Opgave 2_test ser helt okay ud i mine øjne.
Nem at rette i, og logisk opbygget.

MvH MuLLe

P.S. Jeg ved ikke hvad jeg snakker om, jeg er selvlært i Inventor. Men har
arbejdet med cad i 10 år.
Catia, acad, solid works, pro e og et par stykker mere. Så håber alligevel
at du kan bruge svaret....

Fra : Leif

Dato : 03-06-05 15:49

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> wrote in message
> "Leif" wrote> Kan du ikke sende "Opgave 2" igen, den er ikke hel.
> I hvert fald ikke på min.

Er på vej igen: REpost Inventor opgave 2
/Leif

Fra : peet_dk

Dato : 03-06-05 19:48

Hmm.. har lige hurtigt kigget på det.. Vil da mene Opgave_2.ipt er den
bedste? Bare kig på det lille gevind hul, der er brugt "hole" command. I den
anden har man været inde og lavet en sketch for at lave hullet , og derefter
været inde og sige der skal gevind på det hul. Bare lige det jeg hurtigt
kunne se der gjorde Opgave_2.ipt til den bedste...