Print/plot bøvl i AutoCad 2000
Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-06-05 10:12

Hej Allesammen !

Min gode gamle AutoCad 2000 er blevet meget besværlig at printe ud fra.

Det er ligesom om den ikke kan huske indstillingerne fra sidste gang.

Under What to plot skal der stilles om til Current tab, for at få Plot
Settings fanen frem og derefter skal der vælges printer .

Har nogen et bud på problemet ? ? ?

Hilsen fra
Michael

Fra : Niels Gjermandsen

Dato : 03-06-05 09:53

Hej
Du har nok kommet til at klikke i det felt der står øverst til vesntre i
plotvinduets første side.
Der skal stå et flueben.
Men du gemmer først opsætningen når du har plottet med den.
Håber dette løser dit problem.
MVH
Niels Gjermandsen

Fra : Michael Nielsen