Mærkeligt og Office 97/2000
Fra : Martin_P

Dato : 01-06-01 10:04

Hej NG

Jeg har et besynderligt problem. Indtil for 1½ uge siden Havde jeg
Office 97 installeret over hele linien, og der var et problem med især
Excel.
Når man åbnede filen, lavede rettelser i den, og ville gemme igen,
skete der det, at man fik at vide, at dataene kunne ikke gemmes.
Derfor gemte man så i en ny fil, og alt var fryd og gammen. Indtil man
ville slette den gamle fil for at undgå misforståelser mm. Nu fik man
at vide, at filen kunne ikke findes, eller eksisterede ikke. Men man
kan godt stadigvæk åbne den.

Nu var jeg jo så klog(troede jeg) at det var en eller anden mærkelig
fejl i Office 97, og da vi ikke havde licenser nok alligevel, valgte
jeg derfor at opgradere til Office 2000 SR-1 over hele linien. Dertil
kommer en CD-rom der fulgte med med en SR-2 opdatering. Men fejlen er
der stadigvæk - nøjagtig samme fejlmeddelelse. Nu er jeg så kommet til
den konstatering, at det _ikke_ er office produktet der laver vrøvl,
men måske den Netware 4.20 server som står for
dokumenthåndteringen.(og derfor har jeg også postet det herinde)

Har i nogle gode ideer

Martin_P

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 07-06-01 22:29

Jeg har hørt om noget lignende med en ældre version af Novell klienten, prøv
at opdatere til nyeste (ver. 3.3 til 95 og ver 4.8 til NT/2000)

Mvh. Karsten