WVGui og InnoWin
Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-06-05 22:25

Hello!

Jeg har ligeledes lige hentet den seneste WarpVision og en stribe
WinCodecs, der kræver Odin. Ifølge læsmig-filen skal de nye WinCodecs
smides kopieres til <ODIN_DIR>\SYSTEM32> og system.ini til <ODIN_DIR>.
Jeg har ikke Odin installereret, men benytter OO.O og har derfor InnoWin
installeret. Kan denne benyttes istedet (InnoWin er jo en ægte delmængde
af Odin), hvis ikke kan InnoWin og Odin leve parallelt ?

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
"Yield to temptation, it may not pass your way again." - L. Long

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-06-05 10:57

Den 01-06-05 21.25 skrev Peter Jespersen følgende:

> Jeg har ikke Odin installereret, men benytter OO.O og har derfor InnoWin
> installeret. Kan denne benyttes istedet (InnoWin er jo en ægte delmængde
> af Odin), hvis ikke kan InnoWin og Odin leve parallelt ?

Jeg tvivler stærkt på, at InnoWin kan bruges til formålet. Til gengæld
burde de kunne leve fint side om side. Det er i hvert fald muligt at
have to forskellige udgaver af ODIN side om side (omend jeg aldrig har
fundet ud af, hvordan det gøres).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.