Er der nogen der kender noget til Finansko~
Fra : JS

Dato : 31-05-05 19:10

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-05-05 19:47

Den 31-05-05 20.10 skrev JS følgende:
> http://www.***.dk

Er der noget bestemt, du vil vide eller fortælle om det?

Personligt kan jeg ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal mene om dette:
"Vi kan også tilbyde livsforsikringer som udbetaler den opsparede sum
hvis man overlever tidspunktet for udbetaling...".

Det er selvfølgelig positivt, at de udbetaler livsforsikringen, hvis man
ikke dør - men det lyder så ildevarslende!

Jeg ville nok heller ikke lægge min pensionsopsparing i hænderne på et
Aps (og slet ikke et, der er under stiftelse).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : JS

Dato : 31-05-05 20:34

> Er der noget bestemt, du vil vide eller fortælle om det?
Egentlig ikke. Bare overall holdning/erfaring med selskabet.

> [...]
>
> Jeg ville nok heller ikke lægge min pensionsopsparing i hænderne på et Aps
> (og slet ikke et, der er under stiftelse).

Nej, det virker lidt suspekt. De er dog en del af www.fortuna.li...
De ringer rundt til folk i øjeblikket og aftaler møder med private.

Fra : Michael Köhl

Dato : 07-08-05 13:51

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message
> http://www.fk-fortuna.dk

De er godt nok ringe til at investere folks penge!!!
"Ved at investere over en fastlagt periode kan der hos Fortuna
opnås Danmarks højeste garantirente på pt. 2,75%."

Jeg kan få 4,5% i garantirente på min Danica Pension og det er dæleme ikke
noget at prale med. Derfor er pensionen flyttet til Danica Link med
selvvalg. Det skulle gerne give 25-35% over de næste 12 måneder.

Du skal som udgangspunkt kunne få 8% uden at røre en finger selv. 15-20% ved
medvalg og 20-30% ved selvvalg.

Vi er trods alt inde i en periode hvor champangepropperne springer overalt
på det danske aktiemarked.