arne.jako.. 659
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 30-05-05 17:09

http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder
kan bruges

Og til almindelig orientering: jeg har stadig
hjemmeboende børn.

Iøvrigt tror jeg bestemt, at AHW er ældre end jeg.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-05-05 18:22

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:429b3aa5$0$73202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder
> kan bruges
>
> Og til almindelig orientering: jeg har stadig
> hjemmeboende børn.
>
> Iøvrigt tror jeg bestemt, at AHW er ældre end jeg.

Nu er Bodil ude med riven -på trods af at hun er den fundamentalistisk
kristne hun er, forstår hun ikke at hun ikke skal være den der kaster den
første sten, men da hun nu har lagt bagdelen op i smækhøjde, så er det vel
på tide at hun får en gang klask med tæppebankeren

Anders Wegges hjemmeside er naturligvis hans bidrag til at lyve om folk -
hvis man nærlæser hvad han skriver og henviser til , så vil man hurtigt
opdage at hans løgne om mig er ualmindelig tykke. Således anklager han mig
for at ville snage i elevernes mobiltelefoner, hvilket jeg ikke har skrevet,
og henvisningen til mit indlæg handler om medbragte computere til
afgangsprøverne - her må vi naturligvis kunne komme efter elever, der
snyder - det har vi faktisk pligt til - og det kan derfor kun konstateres
hvis vi kan læse, hvad eleverne skriver på computerne.

En elev må fx ikke medbringe computere uden skolens tilladelse og denne
tilladelse kan meget vel blive forudgået af en betingelse for at man kan se
om der findes programmer, der er ulovlige at have på under en afgangsprøve.

Så er der noget med politik, hvor han mener at mine påstande om Tibet er
absurde.

Det er så morsomt , hvis det ikke var ynkværdigt: naturligvis vil en
politisk modstander sige at den politiske holdning man har, er absurd - det
ville være mærkværdigt andet.

At han offentliggør min arbejdsplads er dog en grovhed og jeg er ikke sikker
på at det er lovmedholdeligt på den måde at hænge en i sammenhængen uskyldig
skole ud på den måde, men personlig er jeg flintrende ligeglad - hans
æriende er helt givet at svine mig til, og jeg kender godt årsagen: Han blev
sat til vægs flere gange fordi hans argumenter slap op og så lavede han en
hjemmeside for at genere mig.
Faktisk var jeg utilfreds med at jeg IKKE figurerede på hans hjemmeside, så
derfor har han god grund til at skrive om mig, og det er da også i orden,
hvis han blot undlod at inddrage min arbejdsplads i sagen.

Bortset fra de evidente løgnehistorier om min person og hans øvrige
pejorativer, så er jeg da stolt over at have fået min egen side på hans
hjemmeside - det er ikke enhver forundt, så jeg ved nu at jeg har sat ham
til vægs og at han derfor i barnlig surhed har reageret sådan som han har
gjort. Det tager jeg som et kompliment.

Hvad Bodil angår, så passer hendes efternavn jo glimrende Bodil Grove -

for det er jo hvad hun er: Bodil hin Grove.

Men hva' - det overlever jeg såmænd nok.

--
ahw

Fra : HOVO

Dato : 02-06-05 23:42

Arne H. Wilstrup wrote:

Jeg vil under ingen omstændigheder deltage i jeres ordkløverier

kun kommentere nedenstående:

> At han offentliggør min arbejdsplads er dog en grovhed

Alle i denne verden kan finde din arbejdsplads ved at søge efter dig på

http://vejviser.emu.dk

du kan via din SkoleKom kontaktperson/ansvarlig blive slettet fra listen..

//Hans

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-06-05 13:06

"HOVO" <news@fjernhovo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://vejviser.emu.dk
>
> du kan via din SkoleKom kontaktperson/ansvarlig blive slettet fra listen..

Du har fuldkommen ret i at min arbejdsplads kan søges via søgning efter mig
på nettet. Det er ikke det, der er det centrale her, men at det kædes sammen
med en i øvrigt løgnagtig smædekampagne fra en person der ynder at skrive at
han ikke gør det for at hænge nogen ud, men alligevel.

Jeg kan ikke se, hvad det vedkommer nogen, hvor jeg arbejder, blot fordi jeg
tillader mig at skrive i en nyhedsgruppe - det er usmageligt ud over alle
grænser.
Det samme ville være tilfældet, hvis han evt. skrev noget om mine børn, min
sexuelle orientering m.v. selvom jeg skulle være medlem af en forening for
sådanne personer.

Derfor er det ualmindelig svinsk og formentlig i strid med loven.

Men jeg finder også at livet er for kort til injuriesager - og i øvrigt også
for dyrt, så jeg har ikke til hensigt at gøre mere ved den sag udover at jeg
nu har skrevet to gange og venligt appelleret til ham om at stryge
oplysningerne om min arbejdsplads - men han er kold i røven og synes at det
er fedt at jeg reagerer.

Hans pamflet på hans hjemmeside er et typisk udtryk for et lille menneske,
der ikke kan klare at nogen sætter ham til vægs - eller også er det
frustrationer over at konen heller ikke kunne holde ham ud og forlod ham af
samme grund.

Jeg kunne med lethed lave en hjemmeside om ham, men jeg synes at jeg har
andet at bruge min tid til -

Hvis det morer ham, så må han om det - jeg finder det uanstændigt og groft,
men jeg har ikke muligheder for at gøre mere ved dette end jeg allerede har
gjort.

Jeg havde rent glemt den hjemmeside,og kun da Bodil hin Grove gjorde mig
opmærksom på den, så jeg den.

Som sagt: han kan svine mig til når som helst, men at offentliggøre adressen
på mit arbejde i forbindelse med de løgne han skriver om mig er groft - som
sagt: hvad fanden har det med min deltagelse her i gruppen at gøre, at jeg
arbejder et bestemt sted? Hvad skal det bruges til - og hvorfor?

Han skriver til. mig i en privat mail, at jeg enten kan skifte job eller
ændre adfærd - med andre ord: hvis jeg ikke makker ret og giver ham ret i
alt, så vil han fortsætte med at genere mig offentligt - som sagt et lille
menneske i små sko, og dem må man tåle.

Men det med at lave en hjemmeside om ham har jeg da overvejet - men på den
anden side: hans facon siger jo alt om ham.

--
ahw

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 03-06-05 19:06

"'Arne" == Arne H Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> writes:

Arne har opdaget http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder

> Derfor er det ualmindelig svinsk og formentlig i strid med loven.

Prøv at spørge de juridiske genier i dk.videnskab.jura ...

> [...]
> til ham om at stryge oplysningerne om min arbejdsplads - men han er
> kold i røven og synes at det er fedt at jeg reagerer.

Nej, jeg er ikke kold i røven. Som jeg skrev til dig ikke bare 2, men
3 gange, er det dig og dig alene der kan gøre noget ved det når, som
du skriver, det er et problem for din arbejdsplads at du arbejder
der.

Hvad jeg til gengæld ikke synes er fedt, er den omgang primitivt
hærværk der blev forøvet mod min wiki fra en IP-adresse der tilhørte
Amager fælled skole.

> Hvis det morer ham, så må han om det - jeg finder det uanstændigt og
> groft, men jeg har ikke muligheder for at gøre mere ved dette end
> jeg allerede har gjort.

Det der egentlig morer mig mest, er når jeg kan plukke dine
bortforklaringer af hvad du mente med din snak om det
ikke-eksisterende "anstaltsprincip" ud af denne tråd, og sammenstille
dem med dine tidligere udtalelser.

Som jeg også skrev til dig, er der tale om en rationel beslutning om
at dokumentere dine temmeligt alternative holdninger og
debatmetoder.

> [...]
> mig er groft - som sagt: hvad fanden har det med min deltagelse her
> i gruppen at gøre, at jeg arbejder et bestemt sted? Hvad skal det

Det er et forsøg på at lave en generel forklaring på de fakta der
måske kunne tænkes at forklare din adfærd. Sammenlign med stilen i den
udmærkede OSS om Bo Warming. Jeg arbejder frem imod et udseende og
indhold i samme stil.

> [...]
> giver ham ret i alt, så vil han fortsætte med at genere mig
> offentligt - som sagt et lille menneske i små sko, og dem må man

Nej, jeg vil fortsat dokumentere din adfærd. Men skifter du arbejde,
generer du ikke længere din nuværende arbejdsplads med din
tilstedeværelse.

Jeg vil iøvrigt dokumentere vores meningsudveksling på mail snarest
muligt. Så får folk muligheden for selv at tage stilling.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 03-06-05 22:29

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

<En masse crap>

Du er da noget af det mest usympatiske jeg endnu har set indlæg fra i denne
gruppe.

Velkommen i mit filter

Hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-06-05 22:52

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> muligt. Så får folk muligheden for selv at tage stilling.

Jeg synes at du skal offentliggøre vores korrespondence - det vil afsløre
dig som en særdeles usympatisk person - så gør det endelig. Jeg glæder mig
allerede.

Jeg behøver slet ikke at svine dig til her i gruppen -det klarer du selv
udmærket - dine handlinger taler for sig selv.

I øvrigt: du må da have en særdeles forskruet tankegang - du finder at der
har været betgået primitiv hærværk mod din hjemmeside, men det er slet ikke
faldet dig ind at din måde at svine folk til på er mere end primitiv? Den er
børnehaveagtig.

Men fortsæt endelig med at afsløre dig selv..

åh, jo - mens jeg er ved det: glem alt om at du kan få mig til at skifte
arbejdsplads - jeg er almindelig afholdt dér og det er ikke sandsynligt at
jeg skifter lige med det samme - troede du det?

--
ahw

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 03-06-05 23:14

> [...]

> Jeg synes at du skal offentliggøre vores korrespondence - det vil
> afsløre dig som en særdeles usympatisk person - så gør det

Dit ønske er hermed opfyldt:

<http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder/Arne_Wilstrup/Korrespondence>

> Jeg behøver slet ikke at svine dig til her i gruppen -det klarer du
> selv udmærket - dine handlinger taler for sig selv.

Jeg kommer hjem efter at have været væk i en uge, og opdager ved en
tilfældighed at du har brugt de sidste dage på en aktiv miskreditering
af min person. Så du er en postgang eller to for sent med ovenstående
påstand.

> [...]
> det er slet ikke faldet dig ind at din måde at svine folk til på er
> mere end primitiv? Den er børnehaveagtig.

Jeg sviner dig ikke til, jeg dokumenterer bare din adfærd, som den
fremstår på usenet. Hvis du gør dig umage, vil du konstatere at jeg
refererer til Google groups' arkiv over usenet indlæg. Så hvis du
føler dig svinet til, er det dit eget problem. Det er trods alt dig
der har støbt kuglerne og sendt dem afsted.

> [...]

> skifte arbejdsplads - jeg er almindelig afholdt dér og det er ikke
> sandsynligt at jeg skifter lige med det samme - troede du det?

Du skrev jo at det var et problem for din arbejdsplads at jeg
offentliggjorde hvor du arbejdede. Det tog jeg for pålydende og angav
en mulig løsning på det problem. Hvis det i virkeligheden ikke er et
problem, forstår jeg ikke at du skrev det i første omgang.

Og nu tror jeg iøvrigt du skal ned i det filter du har morphet dig ud
af: <http://wiki.wegge.dk/Folk_jeg_ignorerer_paa_usenet>

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-06-05 07:40

> [...]
> tilfældighed at du har brugt de sidste dage på en aktiv miskreditering
> af min person. Så du er en postgang eller to for sent med ovenstående

Hvor? _ jeg har kun skrevet at du belyver mig på din hjemmeside og at jeg
ikke har mulighed for at tage til genmæle - det er simpel
forbrugeroplysning, som du nu ved din filtrering hindrer mig i at tage til
genmæle i forhold til dig.

> Jeg sviner dig ikke til, jeg dokumenterer bare din adfærd,

At fortælle at jeg har storhedsvandvid, at fortælle at det jeg mener er
absurd, at jeg er udenfor pædagogisk rækkevidde m.v. - DET kalder jeg at
svine folk til. Som sagt, det overlever jeg sagtens - at henvise til din
anstændighed er derimod ikke mulig - du har ingen.

.. Hvis du gør dig umage, vil du konstatere at jeg
> refererer til Google groups' arkiv over usenet indlæg.

Det ændrer ikke at du i din forklaring til folk, du ignorerer på usenet,
IKKE er google-inspirereret men er forfattet af dig.

> [...]
> der har støbt kuglerne og sendt dem afsted.

> Du skrev jo at det var et problem for din arbejdsplads at jeg

Du kan heller ikke læse: jeg skrev at jeg ikke forstod hvorfor den i
sammenhængen uskyldige arbejdsplads skulle hænges ud. Hvad har min
arbejdsplads med denne diskussion at gøre? Det fik jeg ikke svar på udover
at du mener at det er din gode ret at bruge det i din smædekampagne mod dig.

Det tog jeg for pålydende og angav
> en mulig løsning på det problem. Hvis det i virkeligheden ikke er et
> problem, forstår jeg ikke at du skrev det i første omgang.

Du må være en tåbe udover alle grænser: naturligvis er der ting i en helhed
man gerne så fjernet - jeg har netop skrevet at jeg nok overlever dine
løgne, men beder dig som det ene hæderlige menneske til det andet om at
fjerne EN (skriver og siger 1) oplysning, der ikke har noget med sagen at
gøre - det er du fuldkommen ligeglad med - med andre ord: du er ikke en
hæderlig person. 'Det må jeg så konstatere.

> Og nu tror jeg iøvrigt du skal ned i det filter du har morphet dig ud
> af: <http://wiki.wegge.dk/Folk_jeg_ignorerer_paa_usenet>

Jeg har ikke morphet mig ud af noget filter -jeg har hele tiden skrevet
under eget navn - så kom ikke her.

Men det kan den selvbeataltede edb-nørd naturligvis ikke forstå.

--
ahw

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 22:32

Sådan set unødvendigt. Arne udstiller jo sig selv. Han blev første mand i
mit kill-filter, så lidt har han da opnået. Egentlig ganske underholdende,
at man fra tid til anden kan more sig over hans udgydelser via andres
citater.

> Jeg sviner dig ikke til, jeg dokumenterer bare din adfærd, som den
> fremstår på usenet. Hvis du gør dig umage, vil du konstatere at jeg
> refererer til Google groups' arkiv over usenet indlæg. Så hvis du

Ja, det var også denne søgning, der overbeviste mig om, at det er spild af
tid at argumentere med manden.

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-05 00:50

> [...]
> udgydelser via andres citater.

> Ja, det var også denne søgning, der overbeviste mig om, at det er

Uanset hvad man mener om hinanden så er det:

pkt. 1: Særdeles dårlige tone at udlevere modpartens arbejdsplads,
adresse og andre private oplysninger.

pkt. 2: Helt usædvanlig dårlig tone og hamrende illoyalt at
offentliggøre private mails uden modpartens tilladelse (Anders´ indlæg
lod forstå at dette skete uanset hvad ahw mente om det).

Om oplysninger på hjemmesiden: Jeg ved ikke hvilken mand der skrives om,
men den ahw jeg ofte har debatteret med kan jeg ikke genkende på siden,
den ahw jeg har debatteret med giver kvalificeret modspil, som man kan
spejle sin egen mening i (selvom man er dybt uenig). Og hvis man ikke
bruger forumet til at spejle sin egen mening og/eller råd og vejledning,
hvad er så pointen?

mvh
Kim

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 05-06-05 02:15

"Kim2000" == Kim2000 <kim2000@tele2ads1.dk> writes:

Ganske kort:

> Uanset hvad man mener om hinanden så er det:

> pkt. 1: Særdeles dårlige tone at udlevere modpartens arbejdsplads,
> adresse og andre private oplysninger.

Jeg har ikke skrevet andet end hvad Arne allerede selv har udbredt
sig om. Jeg ved ikke rigtig hvor mandens private adresse kommer ind i
billedet. Den har jeg *ikke* offentliggjort, men den er let at finde
via et whois-opslag.

> pkt. 2: Helt usædvanlig dårlig tone og hamrende illoyalt at
> offentliggøre private mails uden modpartens tilladelse (Anders´
> indlæg lod forstå at dette skete uanset hvad ahw mente om det).

Jeg kan ikke se at jeg har grund til at være loyal overfor folk der
beskylder mig for afpresning.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-06-05 12:03

> [...]
> sig om. Jeg ved ikke rigtig hvor mandens private adresse kommer ind i
> billedet. Den har jeg *ikke* offentliggjort, men den er let at finde

Selvom man kan finde alt det udstyr man vil i elektronikbutikkerne helt
legalt kan man sagtens dømmes for spionage, hvis man sammensætter tingene
således at der kan rejses mistanke for at det er hensigten. Jf.
Märklin-sagen.

> Jeg kan ikke se at jeg har grund til at være loyal overfor folk der
> beskylder mig for afpresning.

Jeg har ikke beskyldt nogen for afpresning.

--
ahw

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-06-05 12:12

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> Uanset hvad man mener om hinanden så er det:
>
> pkt. 1: Særdeles dårlige tone at udlevere modpartens arbejdsplads, adresse
> og andre private oplysninger.

det gør ikke indtryk på manden. Jeg er ligeglad med hvad han mener om mig
som person - det kan han have sine grunde til, men jeg kan ikke se, hvad det
vedrører min arbejdsplads.
Jeg har selv anbefalet ham at sætte mig på sin hjemmeside, hvis det hjælper
hans mentale tilstand, men jeg har ikke i min vildeste fantasi forestillet
mig at han kunne synke så lavt som at offentliggøre min arbejdsplads - jeg
har senere fået at vide, at det er meget "ædelmodigt" at fægte med åben
pande og alt det der, men det er alligevel dumt at gøre det i en
nyhedsgruppe - altså at skrive sit rigtige navn.
Manden, der fortalte det, er Venstremand, så hvor nødig jeg vil indrømme
det, så har han en pointe -set i bagklogskabens ulideligt klare lys.

> [...]
> spejle sin egen mening i (selvom man er dybt uenig). Og hvis man ikke
> bruger forumet til at spejle sin egen mening og/eller råd og vejledning,

I gruppen her har der været tale om det, du skriver - men visse personer har
det med ikke at kunne tåle at blive sat til vægs eller blot få uret.
Jeg skylder faktisk Bodil Grove stor tak for at henvise mig til
hjemmesiden - jeg var ikke klar over at den fandtes - det vil sige, jeg
husker nok noget om det og kan genkalde mig det, når jeg ser den, men jeg
havde lykkelig glemt den før Bodil gjorde mig opmærksom på den - hendes
hensigt var naturligvis en anden, men det lader jeg passere indtil videre,
da jeg stadig mener at hun svinger sig op til uanede hysteriske højder i
forbindelse med den lærer (kvindelig) der viste et uddrag af en pornofilm -
med forældrenes og inspektørens accept.
At visse forældre måske burde have deres hoveder undersøgt, er klart
nok -men dette her er fuldkommen meningsløst. Det må være folk, der ikke har
ret meget at gå op i til daglig eller som er blevet forskrækket over at
deres små uskyldige pussere faktisk har et sex-.liv.

Nå, men den debat blev jo afsporet af ovenstående - trist nok, da min person
i den store sammenhæng ikke er særlig interessant - kun det med
arbejdspladsen har faldet mig for brystet - men som det ses er AWJ jo slet
ikke til at hugge eller stikke i - hvilket dog ikke skal få mig til at miste
fatningen eller lysten til en ordentlig debat i alle grupper.

--
ahw

Fra : @(none)

Dato : 05-06-05 23:02

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> hans mentale tilstand, men jeg har ikke i min vildeste fantasi forestillet
> mig at han kunne synke så lavt som at offentliggøre min arbejdsplads
Har det selvophøjede Orakkel en hellig arbejdsplads?
> [...]
> pande og alt det der, men det er alligevel dumt at gøre det i en
> nyhedsgruppe - altså at skrive sit rigtige navn.
Selvfølgelig skal man skrive med sit eget navn, Diskusion er intet værd
uden idenditet..
> Manden, der fortalte det, er Venstremand, så hvor nødig jeg vil indrømme
> det, så har han en pointe -set i bagklogskabens ulideligt klare lys.

Fuld hammer på baglanternerne, er mit råd.

Og en undskyldning?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-05 06:12

"@(none)" <""jhp\"@(none)"> skrev i en meddelelse
> Har det selvophøjede Orakkel en hellig arbejdsplads?

hvad har det med sagen at gøre? Det er en uskik at udlevere folks personlige
oplysninger, herunder adresser, arbejdsplads, telefonnumre etc.

?

> Og en undskyldning?

Nej! ´Hvad jeg skrev, mener jeg bestemt.

--
ahw

Fra : @(none)

Dato : 06-06-05 19:40

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
>
> ?

> personer har

> Nej! ´Hvad jeg skrev, mener jeg bestemt.
Aha?
Og jeg mener bestemt, i konklusion heraf, at du er en idiot!
Og så?
Det er usmart at nedgøre kompetanter.
Det ville glæde mig, om en eller anden venlig sjæl,gad at futte det her
lort videre til f.eks.netetikette!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-05 21:26

> [...]
> Og så?
> Det er usmart at nedgøre kompetanter.
> Det ville glæde mig, om en eller anden venlig sjæl,gad at futte det her

Du fortsætter som så ofte før - det gider jeg ikke spilde min tid på -
jeg forstår godt at også Niels Aage satte dig i sit filter - jeg gør det
samme.

PLONK!

--
ahw

Fra : @(none)

Dato : 06-06-05 22:45

Arne H. Wilstrup wrote:

> Du fortsætter som så ofte før - det gider jeg ikke spilde min tid på -
> jeg forstår godt at også Niels Aage satte dig i sit filter - jeg gør det
> samme.
Jeg prøver lige dit filter af!
Og jeg mener bestemt, i konklusion heraf, at du (AHW) er en idiot!
Med venlig hilsen
Jørn Hedegaaard Povlsen

Fra : @(none)

Dato : 05-06-05 21:38

Kim2000 wrote:

> Uanset hvad man mener om hinanden så er det:
>
> pkt. 1: Særdeles dårlige tone at udlevere modpartens arbejdsplads,
> adresse og andre private oplysninger.
Vi taler her kun om arbejdsplads? AHW er,af eget valg, en "offentlig person"
Jeg vidste i lang tid før denne tråd, hvorfra ved jeg ikke, at Arne er
lærer på
Amager Fælled skole!
Jeg gentager, fordi det åbenbart er sårbart? at Arne H. Wilsstrup er
lærer på :
Amager Fælled skole

(Jeg arbejder på DTU. Resarch Center COM, bygning 345V, 2800 Lyngby)
Derudover, Kim, er der ikke udlevereret noget som helst privat, så
din harme er måske lidt overdreven?

> pkt. 2: Helt usædvanlig dårlig tone og hamrende illoyalt at
> offentliggøre private mails uden modpartens tilladelse (Anders´ indlæg
> lod forstå at dette skete uanset hvad ahw mente om det).

Fakta er at Arne skriver til Anders:
> [...]

> den ahw jeg har debatteret med giver kvalificeret modspil, som man kan
> spejle sin egen mening i (selvom man er dybt uenig).
Du er Kim2000, en platugle!

I den her tråd f.eks. optræder du første gang med de meget rigtige ord:

Mudderkastning klær ingen - uanset hvem der starter....

mvh
Kim

Når mudderkastning starter/startes af ahw mangler vi dit nærværd.
Og nærværende mudderkastning, er alene på AHW's initiativ

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-05 22:59

> (Jeg arbejder på DTU. Resarch Center COM, bygning 345V, 2800 Lyngby)
> Derudover, Kim, er der ikke udlevereret noget som helst privat, så
> din harme er måske lidt overdreven?

Det kan du sige, men fordelen ved at være forholdsvis anonym er at det
vil være muligt at debattere forhold på sin arbejdsplads uden at skulle
stå til ansvar for det dagen efter, inden man måske har fordøjet
tankerne. Lad os sige du er voldsomt utilfreds med en arbejdskollega, så
vil det dels være befriende at kunne både komme af med sin harme og dels
at kunne høre andres mening om det, uden at man risikerer kollegaen
læser med.

> Fakta er at Arne skriver til Anders:
> " Jeg synes at du skal offentliggøre vores korrespondence - det vil
> afsløre dig som en særdeles usympatisk person - så gør det
> endelig. Jeg glæder mig allerede".

Anders lod også forstå det ville ske, uanset hvad der blev sagt, så det
svar der kommer tilbage er sådan set ikke uventet - jeg vil tolke det
som man er dybt skuffet over man overhovedet kunne overveje at
offentliggøre private mails uden samtykke.

> Du er Kim2000, en platugle!

Mærkværdig kommentar, du mener selv den bidrager med noget positivt?

> [...]
>
> Når mudderkastning starter/startes af ahw mangler vi dit nærværd.
> Og nærværende mudderkastning, er alene på AHW's initiativ

Jeg skipper de tråde der slår over i mudderkastning, gider ganske enkelt
ikke spilde min tid på at læse "du er dum" kommentar og jeg gider da
slet ikke bruge tid på at skrive den slags selv. Og jeg gider heller
ikke holde regnskab med hvem der gør hvad og hvem der starter hvad.

mvh
Kim

Fra : @(none)

Dato : 06-06-05 00:36

Kim2000 wrote:

> [...]
> vil være muligt at debattere forhold på sin arbejdsplads uden at skulle
> stå til ansvar for det dagen efter, inden man måske har fordøjet
???
> [...]
> vil det dels være befriende at kunne både komme af med sin harme og dels
> at kunne høre andres mening om det, uden at man risikerer kollegaen

VRØVL!

Jeg gentager nu at Hr, Overlærer Cand. Pæd, m.v. er ansat på
AMAGER FÆLLED SKOLE

For en sikkerhedsskyld informererer jeg lige engang til:. AHW arbejder på::
AMAGER FÆLLED SKOLE

> [...]
> som man er dybt skuffet over man overhovedet kunne overveje at
> offentliggøre private mails uden samtykke.

Det må du tolke, som du vil. Fakta er at AHW opfordrede til publikation.

> Mærkværdig kommentar, du mener selv den bidrager med noget positivt?
Ja, det mener jeg. Men måske du misforstår udtrykket "platugle"?
Synes du ikke selv, Kim2000, at din konstatering (som jeg er ganske enig i)

skulle være placeret tidligere?

> [...]
> slet ikke bruge tid på at skrive den slags selv. Og jeg gider heller
> ikke holde regnskab med hvem der gør hvad og hvem der starter hvad.

En faktuel forkert påstand.
Du har jo også, Kim, deltaget i debatten omkring "pornofilm" og dine
indlæg har været ganske fine.
Men i samme debat, så ser man ahw køre rundt i
KOMMUNIKATIONSUFORSKAMMETHEDER, uden du eller nogen andre reagerer.
Din harme, mod Anders, er patetisk!
Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-06-05 06:36

"@(none)" <""jhp\"@(none)"> skrev i en meddelelse

[Børnehavebarnsudsagn om min arbejdsplads]

Nej, jeg vil ikke synke så dybt som at offentliggøre det, jeg ved om dig.

Du glemmer at Anders før har vist at han ikke er modtagelig for argumenter -
han har tidligere vist at han er flintrende ligeglad med hvad jeg mener om
hans offentliggørelser af mine forhold, så den provokation var nærmest
foræring. Han ville have offentliggjort det hele uanset hvad jeg mener, så
det er for billigt.

Netop -men jeg må tilstå at jeg er hinsides skuffelse når det drejer sig om
Anders - foragt er vist mere det rette ord.

> Det må du tolke, som du vil. Fakta er at AHW opfordrede til publikation

Jeg vidste at han ville gøre det alligevel, hvilket han jo også skrev - at
han ikke forstår sarkasme, er sådan set ikke noget jeg kan gøre ved - sagen
er jo den at han er fuldkommen ligeglad med hvem han rammer, blot det også
bliver mig.

[fornuftige synspunkter fra Kim]

Dermed afslører du dine egne motiver - som altid har været at nedgøre
andre -jf. senere.

Kim: Mærkværdig kommentar, du mener selv den bidrager med noget positivt?

Jørn: Ja, det mener jeg.

Det undrer mig da ikke - så længe tingene ikke går ud over dig selv, så er
du med på den værste.

Men måske du misforstår udtrykket "platugle"?

Det kan ikke misforstås - du er blevet sat til vægs så mange gange af både
mig og andre, herunder Niels Aage, der ellers hele tiden førte en sober
debat med dig for derefter at opleve dig svine ham til - derpå blev du sat i
hans filter - og det skal der meget til at han gør.
Du ønsker derfor at hævne dig på denne børnehaveagtige facon som du udviser
her.

Nåeh, du indrømmer altså at der er tale om mudderkastning fra Anders'
side`? - og hvor er det nu lige jeg har bidraget med mudderkastning fordi
jeg har en anden opfattelse af pornosagen end Bodil og andre?
Jo, jeg har givet udtryk for at det må være et udtryk for
seksualforskrækkelse når man farer frem med en så voldsom vrede som det er
tilfældet fordi en kvindelig lærer gør hvad hun har fået lov til: undervise
eleverne i seksuallivets mysterier og farer.
Her farer blandt andet Bodil ud med en voldsom vrede, hvor hun kræver
kollegaens hovede på et fad - DET får hun svar på - et svar hun ikke bryder
sig om, men som er helt i overensstemmelse med fakta.
Det kalder du så mudderkastning -jeg kalder det simpel forbrugeoplysning.

Og hvad gør Bodil? Ikke andet end at henvise til Anders' hjemmeside - og den
havde jeg helt glemt, men jeg havde da heller ikke læst det nye han havde
fundet på. At du kalder det mudderkastning er korrekt en betegnelse -nemlig
Anders'. Og bemærk at jeg skrev til ham privat og ikke offentligt - han
valgte alligevel at gå offentligt, og sluttede med at sige at han ville
offentliggøre korrespondencen - så jeg kan ikke se, at jeg er skurken her.

> [...]
> Men i samme debat, så ser man ahw køre rundt i
> KOMMUNIKATIONSUFORSKAMMETHEDER, uden du eller nogen andre reagerer.

sikke noget ævl. Jeg giver udtryk for nogle synspunkter, der blot skal være
en modvægt mod den vrede som Bodil farer frem med -nemlig at kollegaen burde
være fyret fordi hun fortæller sandheden om pornografiens farer - ærlig
talt - en kollega, der kom med sådanne synspunkter på min arbejdsplads ville
også få det samme at vide.

> Din harme, mod Anders, er patetisk!

Nej, den er velanbragt - men du, Jørn, der på den ene side harcellerer over
at jeg skrev at jeg burde have skrevet under pseudonym, skriver jo netop
under et andet navn - nemlig @none - så jeg fatter ikke hvad dit problem er
her.
Jeg ved godt at du dermed vil undgå evt. filtre - men så indrøm det dog i
stedet for at gøre dig "hellig" her.

Men igen: dine synspunkter udspringer ikke af andet end dit nag til min
person, fordi du er blevet sat til vægs indtil flere gange af en gruppe af
lærere herinde - og ikke kun af mig.

Du udtaler dig om skoleforhold selvom du intet kender til dem -

fx vil du formentlig hilse velkomment at københavnske lærere er udsat for
mere og mere vold fra elevernes side - for så kan de lære det, ikke sandt,
Jørn?
Din kommentar vil formentlig handle om at hvis de københavnske lærere er
ligesom jeg, så er det forståeligt at eleverne reagerer - ja, jeg skrev det
før du kommer med det - for det plejer jo at være din sædvanlige stil, idet
du ikke kan nedgøre lærerne nok. Det har vi jo set gang på gang.

--
ahw

Fra : @(none)

Dato : 06-06-05 19:22

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> hans offentliggørelser af mine forhold, så den provokation var nærmest
> foræring. Han ville have offentliggjort det hele uanset hvad jeg mener, så
Er det den "private" kommunikation, du snakker om?
Hvordan har du det selv med f.eks:

http://groups-beta.google.com/group/dk.undervisning.folkeskole/browse_thread/thread/882d20358f59ae95/53aa739b528be5c1?q=Svend+P.+og+de+bristede+illusioner.&rnum=1&hl=en#53aa739b528be5c1

> [...]
> er jo den at han er fuldkommen ligeglad med hvem han rammer, blot det også
Du opfordrede meget kraftigt til publikation!
Og måske du også er ligeglad med et eller andet? F.eks at såre et menneske?

Hvad var det Bodil skrev?

Kære Arne.
Du skriver en helt masse om mig, min alder, mine synspunkter
og jeg ved ikke hvad.
Du kender mig kun periferet her fra gruppen, og dine synspunkter
er mig aldeles ligegyldige.

Jeg kunne også udtrykke min holdning til dig - men jeg tror,
jeg holder mig for god til den slags.

Iøvrigt underviser jeg stort set kun i overbygningen, og kender
godt både tonefald og sprogbrug - og tro endelig ikke, at jeg
undlader at påtale det - det er iøvrigt i god overensstemmelse
med både forældrenes og skolens holdninger på det sted,
jeg bor og arbejder.

At jeg langt fra er enig med dig, er ikke ensbetydende med,
at jeg har et "snæversynet sexualmoral" - men at mine værdier
er anderledes end dine.

Mvh.Bodil.

Og hvad skrev så Guruen?
Ikke noget som helst!

Hermed udnævner jeg
A.:H. Wilstruup
Lærer på:
Amager Fælled Skole
til at være en platugle!

> [...]
> talt - en kollega, der kom med sådanne synspunkter på min arbejdsplads ville
Det er ikke det Bodil siger! Kan du Hr.
cand pæd,, Overlærer m.v A. H. Wilstrup overhovedet nuancere?

> [...]
> at jeg skrev at jeg burde have skrevet under pseudonym, skriver jo netop
Jeg underskriver alt med mit eget navn.
Send, om du har lyst, noget spam til min email;j_h_p@tiscali.dk!

> Jeg ved godt at du dermed vil undgå evt. filtre - men så indrøm det dog i
> stedet for at gøre dig "hellig" her.
Send dog noget spam!
> [...]
> mere og mere vold fra elevernes side - for så kan de lære det, ikke sandt,
Jwg er modstander af al form for vold!
Er dit spørgsmål nu AHW om du udsættes for vold, fordi vi alle ved, hvor
du arbejder?

mvh Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Kim2000

Dato : 30-05-05 20:27

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 30-05-05 20:43

> "Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:429b3aa5$0$73202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Mudderkastning klær ingen - uanset hvem der starter....

Næ, men det lader jo til, at andre også har følt
Hr. Overlærer Wilstrups kærlighed før.

Mvh.Bodil.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-05-05 22:27

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:429b6cc9$0$73227$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Næ, men det lader jo til, at andre også har følt
> Hr. Overlærer Wilstrups kærlighed før.

At der er folk der ikke kan tåle at blive modsagt uden at de bliver
ukærlige, kan jeg ikke tage ansvaret for. Jeg konstaterer at Bodil ikke kan
lide at blive modsagt i principielle sager - det må stå for hendes regning
(når jeg skriver om hende i 3. person i et indlæg fra hende, skyldes det at
jeg ved at hun har blokeret mig og næppe kan læse det med mindre hun ser det
via andres indlæg.

At hun nu bliver perfid gør mig ingenting - det er nu morsommere at man får
det "reelle" menneske at se og ikke blot en facade.

Men i øvrigt har Kim2000 jo ret - mudderkastning er ikke altid særlig kønt,
men en hård debat kan godt være på grænsen af mudderkastning - jeg selv
trækker grænsen ved henvisninger til hjemmesider af den art som Bodil har
henvist til ligesom jeg aldrig offentliggør folks adresser, arbejdspladser
eller telefonnumre i sådanne grupper. Så nogen pli har jeg trods alt. -
men der er vi nok forskellige.

Det er dog imho ynkeligt at man skal søge hjælp til at klare sig ved at
henvise til hvad andre folk mener om en - man burde kunne lade argumenterne
tale i stedet for at dække sig over at andre også synes at man er en dum
skid.
Så Bodil, hvis du kan læse dette på en eller anden måde, vil jeg sige at du
er en ynkelig hare - stå ved dine egne meninger i stedet for at smykke dig
med lånte fjer, men det tvivler jeg på at du kan.

Og ja, jeg har også et liv uden for comoputeren, men jeg er et meget
flittigt menneske, så jeg kan godt håndtere flere ting ad gangen uden at få
sved på panden.

--
ahw

Fra : @(none)

Dato : 07-06-05 01:04

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 01:42

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:429b3aa5$0$73202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder
> kan bruges

Det var jo det, jeg skrev.

Manden er gal.

Bo Warming jo moderat i dette selskab - og ikke så lidt mere sympatisk!

Hvis den pefide stodder virkelig er lærer i den danske folkeskole, burde
nogen da tage affære?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-05-05 14:29

"S Hansen" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bo Warming jo moderat i dette selskab - og ikke så lidt mere sympatisk!
>
> Hvis den pefide stodder virkelig er lærer i den danske folkeskole, burde

"pefide"? et nyt bandeord eller hvad?

Hvorfor tager du ikke selv "affære" hvis du mener at der er noget at komme
efter? Måske fordi der IKKE er noget at komme efter. At du ikke bryder dig
om at blive sat til vægs i en skoledebat, kan næppe være nok til at du kan
få mig fjernet. Det er forsøgt før uden syndeligt held - ja, fra en her i
gruppen, så ærlig talt rend mig i r.....

--
ahw

Fra : @(none)

Dato : 07-06-05 00:40