Shetlandsføl - sparker en del...
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 28-05-05 06:39

Hej
Vi er så heldige, at "vores" shetlandshest har i mandags (d. 23. maj) født
en supersød lille hoppe (som vi køber af ejeren). Og selvfølgelig hopper og
"danser" hun omkring i det dejlige forår.

Hun er meget tillidsfuld og kommer hurtigt hen til os, når vi er inde og
snakke med hestene, men bums får hendes mor lige et spark, bums et til og
hun kan også finde på at vende enden til os. Kender nogen herinde noget til
denne adfærd og har I evt. nogle forslag til om vi kan/skal forsøge at ændre
det?

Jeg skal nok have go' tålmodighed med svar - det er jo ude-vejr )

/kim

Fra : Lene

Dato : 03-06-05 10:35

"Kim Rasmussen" <kr@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> ændre det?
>
> Jeg skal nok have go' tålmodighed med svar - det er jo ude-vejr )

Ignore det, så går det over af sig selv.

Mvh. Lene

--

www.travnyt.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk