Hjælp til at linke til fullscreen flash fr~
Fra : Kristine Bangsø

Dato : 24-05-05 08:51

Jeg sidder med en opgave hvor jeg har en simpel html introside,
med en enterknap. Mit problem er at når man klikker på denne
enterknap, så skal man kunne føres videre til en swf-fil som
derved skal åbnes i fullscreen.

Jeg mangler hjælp til koden for at få åbnet swf-filen i
fullscreen.

MVH
Kristine

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Alx Zak

Dato : 24-05-05 18:10

Hej Kirstine.

Det har ikke direkte noget med flash at gøre, men skal gøres vha. javascript
fra html'en. Vinduer bliver åbnet og maksimeret, og det kan indeholde hvad
som helst.
Der er mange generators derude. Du kan eventuelt kigge på denne:
http://javascript.internet.com/generators/popup-window.html og der er
garanteret mange flere af dem derude.
Hilsen Alex.