Var det muligt at lave en gruppe der hedde~
Fra : Lars Hansen

Dato : 20-05-05 13:44

Det kunne være godt med et debatforum og golf på dansk.

Tror ikke at det findes... eller gør det?

Fra : Jim

Dato : 20-05-05 16:11

"Lars Hansen" <lars@artgate.dk> skrev i en meddelelse
> Det kunne være godt med et debatforum og golf på dansk.
>
> Tror ikke at det findes... eller gør det?

Nej, det har du ret i, at der ikke gør.
Men det ville da være en god ide.
Nu er det jo ikke fordi, der er så stor posting i denne gruppe, så der
skal være en godt argument for at oprette en gruppe udelukkende med
temaet golf.

Mvh. Jim - Golfinteresseret.

Fra : Jakob M

Dato : 20-05-05 16:50

"Lars Hansen" <lars@artgate.dk> skrev i en meddelelse
> Det kunne være godt med et debatforum og golf på dansk.
>
> Tror ikke at det findes... eller gør det?

Den findes ikke (endnu). Vi er et par stykker der prøver at sparke lidt
golfdebat i gang her, for dermed at kunne overbevise styregruppen om at
oprette dk.sport.golf. Med bare lide mere golfsnak her i gruppen skal det
nok lykkes. Jeg laver gerne det praktiske, med OTD osv. Kom bare i gang med
at snakke golf

Mvh
Jakob

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-05-05 21:06

Lars Hansen wrote:

> Det kunne være godt med et debatforum og golf på dansk.
>
> Tror ikke at det findes... eller gør det?

Hvis det er nyhedsgrupper du tænker på: Der er ingen separat gruppe om
golf.
Men brug gruppen dk.sport.

Den kan du sagtens lave til en golf-gruppe. - Læs: Domineret af golf.
Den er næsten uddød p.t.

Når du så mener at du vil have en separat golf gruppe. - Ja, så foreslår
du den oprettet.

Du - og alle andre - kan få oprettet en gruppe hvis der er interesse for
det.

Se hvordan på www.usenet.dk

Kig også i gruppen dk.admin. - Kig efter indlæg der starter med OTD.
Det er oftest forslag til nye grupper. Så kan du se hvordan.

FUT: dk.admin

Mvh. Jørgen