ICC AVR problem :(
Fra : Repzak

Dato : 21-05-05 13:56

Hej

Jeg har et problem med jeg umilbart ikke kan komme ud af en while løkke der
kører i en while løkke ved fejl...

Return kan jeg umilbart ikke bruge af en årsag, det vil være ok den forlader
rutinen....

goto -> label virker heller ikke.. (ikke kønt.. men...)

og break kommer jeg jo kun ud af den inderste while med...

det skal lige siges det er en interupt rutine...

do // Do until end sequence recievec
{
while (!(UCSR1A&0x80)) // Wait until the uart has a valid char
{
if (!time_out++) // Time out, if transmission error occours
error(UART1_RX_TIMEOUT);
goto error;
}
rx_buffer[i] = UDR1;
i++;
time_out=1;
if (!i)
{
error(UART1_RX_TO_LONG);
goto error;
}
}
while(rx_buffer[i-1] != ETX);

Mvh

Kasper

Fra : Repzak

Dato : 21-05-05 15:09

LØST....

der var ikke et issue.. return virkede !

Kasper