Imediate Purge fra et bestemt bibliotek !
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 31-05-01 13:43

Kan det ikke lade sig gøre at køre autopurge, eller lign på et bestemt
bibliotek på serveren, men ikke på alle andre ??

Grunden er at hvert 10min.skrives til samme fil i biblioteket, og dette
giver ENORMT maange filer at purge hver gang jeg gør det manuelt

Mvh. Martin Lindemann Frederiksen

Fra : erik klausen

Dato : 31-05-01 17:03

Martin Lindemann Frederiksen wrote:

> Kan det ikke lade sig gøre at køre autopurge, eller lign på et bestemt
> bibliotek på serveren, men ikke på alle andre ??

Jo da. Du kan sætte Purge flaget på biblioteket. Derved purges slettede
filer med det samme.

Du kan sætte flaget fra Stifinder (Egenskaber), eller du kan sætte det fra
et kommandoprompt:

FLAG dirnavn P

Du kan også sætte CRON til at køre PURGE-kommandoen fra serveren hver nat,
hvis du gerne vil have mulighed for at salvage filen i løbet af dagen.
PURGE-kommandoen er en del an den Toolbox, du kan installere på serveren.

mvh.
Erik Klausen
CNE

Fra : John Jensen

Dato : 31-05-01 17:43

On Thu, 31 May 2001 14:43:28 +0200, "Martin Lindemann Frederiksen"
<martin_NOSPAM_@mlf.dk> wrote:

>Kan det ikke lade sig gøre at køre autopurge, eller lign på et bestemt
>bibliotek på serveren, men ikke på alle andre ??

Du kan sætte Purge attributten på directoryet.

John.

Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 31-05-01 19:56

Takker, det var alt jeg ville vide

Jeg kender godt TOOLBOX og CRON men det var kun det med diret jeg ville høre
omkring.

Tak for hjælpen til jer begge