Opskrift på dressing søges
Fra : Helle

Dato : 20-05-05 10:59

Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig en opskrift på en lækker salatdressing. Den skal
være fedtfattig. Det skal være en tomatagtig dressing ligesom den velkendte
Thousan Island dressing.

Er der nogen der ligger inde med en lækker opskrift?

Mvh Helle

Fra : Susanne Flø

Dato : 20-05-05 16:50

Helle <mail@hellenielsen.dk> skrev:
> [...]
>på en lækker salatdressing. Den skal
>være fedtfattig. Det skal være en
>tomatagtig dressing ligesom den velkendte

Her er en opskrift med 0,05 g fedt per person:

1½ dl. kvark 5%
1 dl. Cheasy A 38
chilisauce - efter din smag (du ved dem på flasker)
3 hårdkogte æggehvider - hakkede
50 g. finthakkede bladselleri
30 g finthakkede løg
1 spsk sød relish
½ spsk salt
½ teske paprika

Bland alle ingredienserne godt og stil dressingen i køleskab
indtil serveringen.

Venlig hilsen
Susanne
susanne@ slankemoster.dk
=====================================
Individuel slankerådgivning fås hos:
http://www.slankemoster.dk

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 20-05-05 18:03

Susanne Flø <susanne@0J9YUsusannefloe.com> (slet 0J9YU) skrev:

>Her er en opskrift med 0,05 g fedt per person:
>
>1½ dl. kvark 5%
>1 dl. Cheasy A 38
>chilisauce - efter din smag (du ved dem på flasker)
>3 hårdkogte æggehvider - hakkede
>50 g. finthakkede bladselleri
>30 g finthakkede løg
>1 spsk sød relish
>½ spsk salt
>½ teske paprika
>
>Bland alle ingredienserne godt og stil dressingen i køleskab
> [...]
Jeg har en meget nemmere måde at lave din dressing på. Lav din
yndlingssalat, med de ingrdienser du nu kan lide, brug gerne
forårsløg. Brug KNORR dressing mix,tomat krydderurt, og rør den op
i en fedtfattig creme fraiche. I betragtning af hvor lidt dressing
man egentlig bruger til salaten, kunne man jo godt være lidt god
ved sig selv, men KNORR giver muligheden for DINE ønsker om
fedtfattig dressing.

--
thomas